Големите вериги продължават експанзията си в България чрез стартиране и на търговия онлайн.
От вчера е активен интернет магазинът на най-голямата в света компания за продажба на мебели - ИКЕА, а този на H&M заработи от 9 април. Двете компании още през миналата година обявиха плановете си за развитие на този пазарен канал в България.
В началото на април онлайн търговия стартираха и хипермаркетите за продажба на спортни стоки Decathlon.
В Интернет магазина на ИКЕА се предлагат около 7000 артикула, което е около 80% от наличната стока в магазина. Не е възможна поръчката за кухненски мебели, които изискват проектиране, мебели, които включват комбинация от артикули, и растенията.
При H&M има и "бонус" - секцията Home, в която се продават стоки за обзавеждане на дома и други домакински аксесоари, които не са налични в стандартните магазини.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни