Току-що БДЖ умря.
И когато бъде ликвидирано финално, ще попитам всички синдикални юнаци, комунисти, социалисти и страхливи псевдо-десни, защо не направиха някакъв вид публично-частно партньорство.
Въпреки че въпросът "защо" тук си има ясен отговор - същите хора гледаха на БДЖ като на каца за кражби и устройване на партийни и синдикални кадри на работа - нещо, което ще е, ако не невъзможно, то много затруднено в публично-частно партньорство или изцяло частна компания. Както се казва - честито, да получиш това, дето си пожелаеш, неслучайно е древнокитайско проклятие.
P.S. А г-н Ковачки, с всичките му кусури, които и аз често коментирам, в този случай не носи грам вина (извън забавени плащания към БДЖ, но те не са определящи за този казус) и защитава по най-добрия начин собствения си и на компаниите си интерес.
Така че да не го обвиняваме.
---
Бел. ред. - икономистът Владимир Каролев пусна този статус на страницата си във ФБ с линк към Клуб Z, веднага след като съобщихме новината за лиценза на Христо Ковачки.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни