Въпреки фанфарите и огромното първоначално търсене, смартчасовникът Apple Watch може да се окаже един от малкото несполучливи продукти на компанията. Според компанията Slice Research в момента продажбите на умния часовник са с 90% по-ниски от тези през април, когато джаджата излезе на пазара.
Водещи анализатори на Уолстрийт вкупом започнаха да понижават прогнозите си за продажби на часовника, пише Business Insider.
"Проблемът е, че още в старта на продукта Apple не го представи заедно с достатъчно убедителен сценарий за употреба", казва анализаторът от Endeavor Research Ричард Уиндзор.
Но като цяло категорията на т.нар. носима електроника има проблеми. Проведено през 2014 г. изследване показа, че половината от хората, които са си купили някакъв смарт часовник или фитнес тракер само за няколко месеца са загубили интереса към тях.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни