Въпреки фанфарите и огромното първоначално търсене, смартчасовникът Apple Watch може да се окаже един от малкото несполучливи продукти на компанията. Според компанията Slice Research в момента продажбите на умния часовник са с 90% по-ниски от тези през април, когато джаджата излезе на пазара.

Водещи анализатори на Уолстрийт вкупом започнаха да понижават прогнозите си за продажби на часовника, пише Business Insider.

"Проблемът е, че още в старта на продукта Apple не го представи заедно с достатъчно убедителен сценарий за употреба", казва анализаторът от Endeavor Research Ричард Уиндзор.

Но като цяло категорията на т.нар. носима електроника има проблеми. Проведено през 2014 г. изследване показа, че половината от хората, които са си купили някакъв смарт часовник или фитнес тракер само за няколко месеца са загубили интереса към тях.