ПИК и "Блиц" вече ще се предлагат като "най-голямата и най-ефективна обща рекламна онлайн платформа у нас". Съобщението се съдържа в информация, в която ПИК изтъква постиженията си. 

Според "Дневник" в общата платформа влизат също вестник "Стандарт" и сайта му standartnews.

Това се случва месец след като изпълнителният директор и главен редактор на "Стандарт" Славка Бозукова придоби 50% от "Интермедия" – издател на "Блиц" и вестниците "Шоу", "Над 55" и "Доктор". Бозукова купи акциите на Георги Илиев, с когото досега бяха изпълнителни директори в "Интермедия", и от Пламен Каменов. Новите собственици са "ГМ Прес" АД и "Пи комюникейшън" АД. Бозукова е член на борда на директорите на "Пи комюникейшън", заедно с Даниела Ценкова, Кирил Делчев, Мариян Минков и Ненчо Кръстев. Дружеството участва като собственик на 50% от "Интермедия Трейдинг", което се пък се притежава от "ГМ Прес" и "Пи комуникейшън".

Другият собственик на издателя на "Блиц" "Интермедия" е "ГМ Прес" с членове в борда на директорите Боряна Михайлова, Михаил Михайлов и Серафим Христов. Фирмата участва в управлението на "Стандарт Нюз".
Собственик на ПИК е Недялко Недялков чрез фирмата "Пик нюз".

Доскоро ПИК и "Блиц" бяха в постоянни медийни битки и надлъгване кой от двата сайта е по-четен. Често се обвиняваха взаимно в кражба на информация и се разменяха обиди. След като Бозукова обаче стана собственичка на "Блиц" тонът сериозно се промени. Често в двата сайта излизат информации, които звучат напълно идентично. Имат обща редационна политика и се цитират взаимно. Изтрити са и критичните материали.