Търговските марки на веригата "Пикадили" се продават на търг от съдия-изпълнител, пише в публикация в сп. "Регал".

Началната цена за "Пикадили", марките "Пикадили Express" и "Пикадили Daily" е 1,69 млн. лева с ДДС, като брандовете и оборудване за магазина на веригата на столичния бул. "Христо Ботев" № 117 ще се продават на търг на 26 февруари. Оборудването от магазина е с начална цена 32 700 лева.

И двата февруарски търга са за дълг към инвеститора в недвижими имоти "Силвер Кон", който е спечелил дело за неплащани над година и половина наеми за обекта в размер на 150 000 лева.

Справка на сайта на Софийския градски съд показва, че над 10 компании са поискали откриване на производство по несъстоятелност на "Пикадили". Сред тях са "Куадрант бевъриджис", "Литекс тауър", "Софарма имоти", "Месокомбинат - Ловеч", "Ла вита – България", както и Националната агенция за приходите.

"Водим разговори с всички доставчици и на всички ще бъде платено", казва пред "Дневник" Таня Косева-Бошова, управител на "Пикадили".

След като не се осъществи сделката за обединение на "Пикадили" и "Карфур" и двете компании поеха по различен път. "Пикадили" затвори част от магазините си, но за сметка на това тези, които работят, са сравнително добре заредени. Цялата доставка на стоки минава през отделен търговец - компанията "Селект трейд", която в обекта на веригата в "Софарма Бизнес Тауърс" извършва и крайните продажби на клиенти.

ОЧАКВАНО: ПИКАДИЛИ И КАРФУР СЕ РАЗДЕЛЯТ

За разлика от "Пикадили", изборът на стоки в "Карфур" е много по-малък, като магазините на веригата много напомнят на супермаркетите от времето на социализма.

При компанията "КМБ България", която оперира магазините с бранда Карфур има промени в ръководството, показва справка в Търговския регистър. Преди седмица е освободен изпълнителният директор Йоанис Лазаридис, като компанията ще се представлява заедно от тримата директори Леонидас Маринопулос, Елени Дура и Йоанис Пантолеон.

Леонидас Маринопулос е един от собствениците на гръцката компания "Маринопулос Груп", която е франчайзьор на "Карфур" в Гърция, България и Албания. Освен това компанията е представител и на брандовете Starbucks, GAP, Marks & Spencer. Чрез дъщерното дружество "Маринопулос Кофи къмпани" групата отвори и кафенетата Starbucks в България, но през м. г. ги продаде на полската компания "АмРест".