За пръв път "Плейбой" излезе с облечена жена на корицата. Преди Нова година издателите обявиха, че никога повече няма да публикуват снимки на чисто голи жени.

Те обясняват промяната с различната епоха. В интернет се предлага изобилие от порнография, което направило "Плейбой" по-старомоден и безинтересен, смятат управляващите на 63-годишното списание.

Новата "облечена" концепция вече е на пазара в САЩ и Великобритания, пише “Индипендънт”.

Корицата на новата концепция е полуголо селфи на интернет сензацията Сара Макданиел. Тя стана известна с провокативните си снимки в социалната мрежа Инстаграм. На всички снимки вътре Сара също е по бельо, а не дибидюс.

„Идеята е да ме видите с очите на моето гадже”, обясни тя.

Корицата с Макданиел, която имитира илюстрирано съобщение от програмата „Снапчат”, подчертава новата идея на „Плейбой” да се насочи към по-младите, отраснали в интернет аудитории.

Издателите ще спрат и обработката на снимките с „Фотошоп”, което създава познатия неестествено съвършен вид на кожата и формите на моделите. Частичното „обличане” на моделите на „зайчетата” на „Плейбой” по никакъв начин не означава, че снимките няма да имат провокативен характер, както е видимо и на новата корица.

Освен Макданиел новият брой включва и фотосесия на младата Дрий Хемингуей, правнучка на легендарния писател и Ърнест Хемингуей, която е и първата облечена "плеймейтка".