Позабравена реклама на веригата ресторанти за бързо хранне "Бъргър кинг" стана хит след атентатите в Брюксел, съобщава Mashable. В знак на солидарност хилади потребители на социалните мрежи започнаха да споделят снимката на пържени картофи, подредени така, че да наподобяват знака "среден пръст".
Рекламата е от новозеландска кампания на веригата от 2008 г., като показва "среден пръст" на нова магистрална такса от $2. Но тя придоби популярност от вчера, защото пържените картофи са смятани за един от кулинарните символи на Белгия.
От "Бъргър кинг" не коментират новия живот на рекламата, но нейните създатели - агенцията Young & Rubicam казват, че са горди да участват във всакакви кампании срещу насилието.
Ето я и в оригинал:
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни