Мъжете се оказаха в центъра на вниманието на тазгодишния Пекински автосалон, пише CNBC. Това е второто автошоу след това в Шанхай през м. г., на което властите забраниха използването на момичета за реклама на изложените автомобили. Обяснението е, че посетителите трябва да фокусират вниманието си върху колите, а не върху извивките на атрактивните фотомодели.
В резултат шоугърлите бяха заменени от млади мъже, които трябва да лъскат автомобилите и да обясняват технологичните им характеристики. Но се оказва, че те отново стават център на вниманието, като позират пред колите и посетителите радушно се снимат с тях. Китайски компании като Changan Auto дори наемат европейски модели, за да представят техните коли.
В предишни години провокативно облечени моделки привличаха общественото внимание и дори влизаха в заглавията на статии, посветени на китайските автосалони. Имаше негласна конкуренция на щандовете за най-оскъдно облечен модел, пише CNBC.
Най-нещастни от цялата работа са безработните женски модели, които миналата година организираха протест срещу мярката пред Шанхайския автосалон.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни