Навлизането на фейсбук в личното пространство на неговите юзъри няма граници, пише британският в. Телеграф. Социалната мрежа започва въвеждането на "ask" бутон, с който може да питате някого за статуса му в секцията "Взаимоотношения" (Relationships).
Хората, които са оставили празно това поле, защото не искат да споделят дали са обвързани, скоро ше бъдат "възнаградени" с бутон, чрез който приятелите им ще могат да им изпращат съобщения.
Те ще могат да избират дали да споделят отговора си с питащия или с всички в случай, когато искат това да стане обществено известно.
През януари фейсбук започна инсталиране на "ask" бутони за другите секции като "Работодател", "Телефонен номер" или "Родно място".
Засега бутонът за питане за връзка е активен за американските потребители, но скоро ще бъде разпространен и в останалия свят.
По-рано през годината фейсбук обяви изследване, с които доказа, че социалната мрежата знае кога сте готов да се обвържете с някой от вашите приятели. Като използва анонимни и агрегирани данни фейсбук изследва средния брой постове, споделени между двама души преди те да направят промяна на статуса си от "Необвързан" в "Обвързан".
През линията на времето на последните 100 разменени съобщения между потребителите се вижда стабилно зачестяване на постовете при наближаване на сюблимния момент. След промяната на статуса броят на разменените съобщения започва да намалява, защото новообразуваната двойка решава да прекарва повече време заедно физически, отколкото виртуално.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни