Шампионът на социалните мрежи - Facebook, продължава да губи аудитория сред младите, установява проучване на Piper Jaffray.
Анкетирани са 10 000 тийнейджъри в САЩ, но според други изследвания, подобно явление се наблюдава и в Европа.
Малко над половината от анкетираните - 52%, са ползвали социалната мрежа тази есен само веднъж в месеца. Пролетта са били 60%, отбелязват изследователите.
Едва 13% от младите интернет потребители са посочили като любима своя социална мрежа Facebook и Twitter.
Оказва се, че те бягат все повече към Instragram, които имат ръст от 4% от началото на годината, и още по-популярния Snapchat, който пък се хвали с ръст от 5% за същия период.
35% са посочили за любима социална мрежа Snapchat, 24% - Instagram.
И двете социални мрежи са фокусирани повече върху снимки и видеа, което заедно с падащите цени на смартфоните води до естествена популярност.
Това обаче едва ли е проблем за Зукърбърг от финансова гледна точка - Facebook е собственик на Instagram от 2012 г, а в момента се опитва да закупи Snapchat за 3 млрд. долара.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни