Социалната мрежа LinkedIn мина 500 000 000 потребители, сочи официалната статистика. За 2016 г. бизнес платформата е нарастнала с 67 млн. души, или ръстът е над 15%.

Основна причина за бързия ръст на потребители по всяка вероятност е купуването от Microsoft миналата година за солидните 26,2 милиарда долара. Компанията на Бил Гейтс веднага започна да интегрира LinkedIn със своите продукти и услуги, много от които също са предпочитани от бизнеса.

Така деловата социална мрежа не е просто вариант на фейсбук за сноби, а полезен инструмент за всеки в корпоративните среди. 

Много потребители предпочитат LinkedIn и заради тоновете фалшиви новини във обичайните социални сайтове. Макар те да са неизбежни и в LinkedIn, по-отбраната публика по-рядко се връзва на абсурдните "новини".

Освен като метод за комуникация в бизнеса и създаване на връзки, LinkedIn е и начин да си намерите работа - общността генерира над 10 милиона активни позиции за работа и достъп до повече от 9 милиона компании.