Представителството на "Ауди" в България намери изключително находчив вариант за реклама на болтовете за джанти на своите коли. Тези болтове станаха особено популярни у нас, след инцидента с автомобила на шефа на Върховния касационен съд Лозан Панов. При този инцидент стана ясно, че болтовете на една от джантите на неговия служебен мерцедес, който е от автопарка на НСО, са били развити или разхлабени.
Рекламата на "Ауди", публикувана на страницата на марката във Фейсбук, представлява снимка на болтове, като слоганът гласи:
"В случай че потрябват."
Коментарите под нея са изключително позитивни, като изтъкват находчивия маркетинг, който компанията използва.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни