Австрийският собственик на „Мтел“ Telekom Austria Group обяви, че ще започне да използва един бранд на всички пазари, на които работи. Това ще бъде А1, както се нарича мобилният оператор в Австрия.
Компанията има телекоми освен в Австрия, още в България, Сърбия, Македония, Хърватия, Словения, Беларус и Лихтенщайн. Сега всичките 24 милиона клиенти вече ще използват А1.
Целта според компанията е „засилване на позициите в очакваната консолидация на европейския телекомуникационен пазар“.
Решението за ребрандиране е било взето след анализ на отделните пазари и на потенциала на А1 за мощен международен бранд, който покрива всички аспекти на комуникациите – мобилни, фиксирани, телевизия, данни и облачни решения, както и Over The Top (ОТТ) услуги.
„Нашите клиенти приемат А1 като отговорен, надежден и прогресивен бранд“, казва Алехандро Платер, главен изпълнителен директор на Telekom Austria Group.
Австрийската компания купи „Мтел“ през 2005 г. за 1.6 млрд. евро.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни