Неразплитаема мрежа от интереси, маркетинг и пиар, плюс простичкото усещане за фена, че най-големите звезди са "на една ръка" разстояние. Както и възможност отсрещната страна, т.е. - самите рок и поп икони, да се забавляват като простосмъртни.

Това направиха осъществимо социалните мрежи. А още по-забавно е, когато става въпрос за лица, започнали кариерата си, когато не просто е нямало интернет - през 1960-те или 1970-те, а компютрите са били с размери на стая.

Повечето артисти естествено (или пиарите им, де) ползват платформите за реклама - обявяване на концерти, нова песен, видео, пордажба на джунджурии.

"Ред Хот Чили Пепърс" например постоянно постват... меко казано, налудничави неща.

Като тази татуировка.

 

Не можем да кажем какво ли е вземал Еди Ведър от "Пърл Джем", за да извършва подобни движения на сцената...

 

Но явно си се харесва, щом си се е ретуитнал.

Кърк Хамет от "Металика" пък е суперактивен във фейсбук. Той често шерва неща на "шефа" Джеймс Хетфийлд.

Но се забавлява и със стари видеа от концерти или изпълнения на песни на бандата от талантливи хлапета и не само.

"Ролинг Стоунс" обаче стават за всичко. От важни информации за настоящето на бандата, до весели неколкосекундни GIF-чета.

И докато за "Стоунс" или други антики като "Блек Сабат" определено остава усещането, че пиари им поддържат страниците,...

 

 

 

... това едва ли може да се каже за веселяка Кийт Ричардс. Той е доста активен в Туитър. И пуска доста лични неща.

Отделен въпрос е, че когато си Кийт, може би няма много на кого да се възхищаваш. Затова публикуваш основно... себе си:

 

Платформата за снимки Instagram пък е любима за един доста по-млад от Кийт guitar hero - DJ Ашба. И той явно доста си се харесва и често си се поства, не пропускайки да ви продаде минерална вода или дрехи със своето име.