Проктър & Гембъл иска да запази като търговска марка няколко акронима, които особено често се използват при общуването в социалните мрежи, пише Би Би Си.

Ако операцията се увенчае с успех съкращения като "LOL" (Laugh Out Loud, обозначението за "голям смях"), "NBD" (No Big Deal, "Няма значение", "Не е важно", "Нищо особено") and even WTF (прочуто, но не особено цензурно възклицание), ще могат да се употребяват за продуктите на известната компания за козметика и препарати за дома.

Вероятно оттам ще използват акронимите за имена на сапуни, перилни препарати и освежители за въздух. 

Продуктите ще се продават заедно с наложени брандове като Febreze, Fairy и Mr Clean. P&G са подали заявки за регистрация на марките в патентното ведомство на САЩ още през април т. г.

Вероятно компанията смята, че хората под 35 години ще бъдат по-силно привлечени да купуват продуктите ѝ, ако те са брандирани със сленг от текстовите съобщения.

Милениумите са важна потребителска група. Само в САЩ се очаква това поколение, известно още и като Поколението У, да увеличи годишните си харчове до 1,4 трилиона долара до 2020 г., според статистическия портал "Statistica".

Отговор на искането за регистрирането на търговските марки все още няма. 

Промяната в стратегията на компанията може би е свързана с инвеститора Нелсън Пелц, който стана част от борда на  P&G през март.

През септември м.г. в интервю за CNBC той обясни, че младите потребители имат нужда от продукти, към които са емоционално привързани. Може би когато са изправени пред купчина немити чинии, непрани чорапи и мръсна баня - използват точно тези възклицания, особено интензивно последното.

От Би Би Си не са успели да получат коментар от P&G.