Има ясна причина, поради кояго каталогът на ИКЕА винаги изглежда направо абсурдно привлекателен – просто шведите използват 3D рендъринг технология, за да създават дигитални модели на продуктите си.
А новия каталог на фирмата за 2015 г., който е пълноценно преживяване за всички сетива, е и повод за шеговита реклама. Тя е поредната пародия на известните клипове, с които Apple представя своите продукти, но за разлика от много други подобни, тук шегите сякаш се получават сами.
„Каталогът на ИКЕА за 2015 г. Идва напълно зареден, а батерията е вечна“ казва мениджърът Йорген Егхамер.
Той обяснява, че каталогът не е дигитална книга, или е-книга, а „книгакнига“.
„Навигацията е базирана на тактилна тъч технология, която можеш наистина да усетиш“.
Промоционалното клипче показва класа, защото макар да е пародия, шведите не нападат директно Apple, както много други подобни.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни