Article_top

"Филип Морис Интернешънъл" иска не просто да продава продукт, а да създаде нова култура с бездимното си устройство IQOS. Това заяви днес главният изпълнителен директор на компанията Андре Каланцопулос на среща с медиите в рамките на дигиталния фестивал WebIT в София.

"Стремим се към бъдеще без дим", заяви той.

Компанията обобщава тази своя позиция с #unsmokeyourworld - #ОбездимиСветаСи. Целта е да се намали употребата на традиционните тютюневи изделия.

Каланцопулос добави, че много компании в момента се готвят да добавят към портфолиото си бездимни продукти, но правят грешката да ги третират като разширение, на не заместител. Въпреки това, той призна, че "Филип Морис Интернешънъл" няма да може да спре традиционните си марки цигари в близкото бъдеще. Това само ще означава да дадем пазарна част на конкурентите си, каза той.

Според "Филип Морис" ключова е и подкрепата от националните правителства и регулаторите, за да имат успех новите тютюневи продукти.

"Много от законите са писани преди години. В някои държави има много строги регулации. Има колебания, много идеология. Трябва да прекратим дебата дали са нужни по-добри продукти за пушачите", заяви Каланцопулос.

Той добави, че е възможно в бъдеще да се продават и стикове за IQOS без никотин, но засега това не е приоритет на компанията, тъй като те няма да могат да откажат хората от обикновените цигари. В бъдеще също може да има устройство, което да приема с еднаква лекота различни бездимни продукти - тютюн, чист никотинов аерозол, или течност. 

Най-сериозен е пробивът на IQOS в Япония, където продуктът е продаван за пръв път. По последни данни 22% от хората там употребяват бездимни продукти, 17% - IQOS. Там се предлага вече и по-бюджетна версия на устройството. В България около 150 000 души са минали на IQOS, повече в София и по-малко в страната.

"Преди няколко години имахме 50 работника в България. 3 години по-късно 100 души работят за нас, над 400 - за наши партньори, в 20 магазина в страната се продава IQOS, инвестираме и в кол-център", изтъкна постиженията на компанията в България директорът за Югоизточна Европа Христос Харпантидис.

 

"Филип Морис Интернешънъл" иска не просто да продава продукт, а да създаде нова култура с бездимното си устройство IQOS. Това заяви днес главният изпълнителен директор на компанията Андре Каланцопулос на среща с медиите в рамките на дигиталния фестивал WebIT в София.

"Стремим се към бъдеще без дим", заяви той.

Компанията обобщава тази своя позиция с #unsmokeyourworld - #ОбездимиСветаСи. Целта е да се намали употребата на традиционните тютюневи изделия.

Каланцопулос добави, че много компании в момента се готвят да добавят към портфолиото си бездимни продукти, но правят грешката да ги третират като разширение, на не заместител. Въпреки това, той призна, че "Филип Морис Интернешънъл" няма да може да спре традиционните си марки цигари в близкото бъдеще. Това само ще означава да дадем пазарна част на конкурентите си, каза той.

Според "Филип Морис" ключова е и подкрепата от националните правителства и регулаторите, за да имат успех новите тютюневи продукти.

"Много от законите са писани преди години. В някои държави има много строги регулации. Има колебания, много идеология. Трябва да прекратим дебата дали са нужни по-добри продукти за пушачите", заяви Каланцопулос.

Той добави, че е възможно в бъдеще да се продават и стикове за IQOS без никотин, но засега това не е приоритет на компанията, тъй като те няма да могат да откажат хората от обикновените цигари. В бъдеще също може да има устройство, което да приема с еднаква лекота различни бездимни продукти - тютюн, чист никотинов аерозол, или течност. 

Най-сериозен е пробивът на IQOS в Япония, където продуктът е продаван за пръв път. По последни данни 22% от хората там употребяват бездимни продукти, 17% - IQOS. Там се предлага вече и по-бюджетна версия на устройството. В България около 150 000 души са минали на IQOS, повече в София и по-малко в страната.

"Преди няколко години имахме 50 работника в България. 3 години по-късно 100 души работят за нас, над 400 - за наши партньори, в 20 магазина в страната се продава IQOS, инвестираме и в кол-център", изтъкна постиженията на компанията в България директорът за Югоизточна Европа Христос Харпантидис.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията