С големи очаквания бе посрещнато изпълнението на Мадона на музикалния конкурс „Евровизия“, чийто финал се състоя на 18 май в Тел Авив. Участието ѝ обаче остави противоречиви чувства и остри критики от феновете на попзвездата, отбелязва Би Би Си.

Мадона се появи в готическо черно наметало и превръзка на окото, за да изпълни своя хит от 1989 г. „Like A Prayer“. Тя представи и новия си сингъл с американския рапър Куаво, наречен „Future“ – с послание за мир между Палестина и Израел. Двама от певците ѝ предизвикаха сложни чувства у публиката, след като излязоха ръка за ръка, носещи на гърба си съответно израелското и палестинско знаме. Организаторите твърдят, че включването на знамената в шоуто не е било съгласувано предварително.

„В излъчването на концерта на живо двама от танцьорите на Мадона показаха за кратко палестинско и израелско знаме на гърбовете на костюмите си – пишат в изявление след шоуто организаторите. – Този елемент от изпълнението не бе част от репетициите и не е уговорен. Песенният конкурс „Евровизия“ не е политическо събитие и Мадона знаеше това.“

Каквото и да бе концепцията, феновете се вълнуваха повече от музикалната част на изпълнението. След четиригодишна пауза това бе едно първите изпълнения на живо на Мадона. Хиляди изразиха подозрението, че пее на запис, възмущавайки се, че за останалите участници правилата на състезанието го забраняват. В социалните мрежи популярност набира мнението, че това е участието, сложило край на кариерата на Кралицата на попа и изказването, подето от „Гардиън“, че „е трябвало да си остане вкъщи“.

Междувременно, датският актьор Пилоу Асбек, прочул се с ролята на Юрон Грейджой в „Игра на тронове“, качи снимка със сценичната визия на Мадона и се пошегува, че външният ѝ вид е вдъхновен от неговия персонаж в хитовия сериал.

"Площад Славейков"