Article_top

Редовната консумация на неосолени ядки намалява риска от смърт вследствие на сърдечносъдови болести, съобщи Лента. Това заявиха учени от Исфаханския кардиологичен институт в Иран на конгреса на Европейското дружество по кардиология в Париж.
Получените от тях данни сочат, че консумацията на ядки - лешници, бадеми, орехи, два пъти седмично намалява със 17 процента риска от смърт вследствие на сърдечносъдови болести в сравнение с похапването на ядки веднъж на две седмици. 
Учените отделно изтъкват ползата от консумацията на сурови и неосолени ядки.
До тези заключения специалистите стигнали, след като 12 години следили хранителните навици на 5432-ма души над 35-годишна възраст. Били взети предвид възрастта, полът, образователният ценз, тютюнопушенето и физическата активност на участниците в изследването.
Авторите му отбелязват, че в съответствие с препоръките на Европейското дружество по кардиология ежедневната консумация на около 30 грама ядки свидетелства за здравословен хранителен режим.
През декември 2016 г. международна група учени оповести в сп. BMC Medicine, че ежедневната консумация на около 20 грама ядки е свързана с по-малък риск от рак или смърт вследствие на сърдечносъдови болести, пише БТА.

 

Редовната консумация на неосолени ядки намалява риска от смърт вследствие на сърдечносъдови болести, съобщи Лента. Това заявиха учени от Исфаханския кардиологичен институт в Иран на конгреса на Европейското дружество по кардиология в Париж.
Получените от тях данни сочат, че консумацията на ядки - лешници, бадеми, орехи, два пъти седмично намалява със 17 процента риска от смърт вследствие на сърдечносъдови болести в сравнение с похапването на ядки веднъж на две седмици. 
Учените отделно изтъкват ползата от консумацията на сурови и неосолени ядки.
До тези заключения специалистите стигнали, след като 12 години следили хранителните навици на 5432-ма души над 35-годишна възраст. Били взети предвид възрастта, полът, образователният ценз, тютюнопушенето и физическата активност на участниците в изследването.
Авторите му отбелязват, че в съответствие с препоръките на Европейското дружество по кардиология ежедневната консумация на около 30 грама ядки свидетелства за здравословен хранителен режим.
През декември 2016 г. международна група учени оповести в сп. BMC Medicine, че ежедневната консумация на около 20 грама ядки е свързана с по-малък риск от рак или смърт вследствие на сърдечносъдови болести, пише БТА.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията