Article_top

Няколкостотин велосипедисти направиха протест в центъра на София. В последните седмици двама колоездачи загинаха на пътя - блъснати от автомобили, поради което протестиращите призоваха предложени от тях промени да влязат в новия Закон за движение по пътищата, а той да бъде приет по-бързо.

В 18:30 часа протестиращите потеглиха по бул. "Цар Освободител", след това по ул. "Георги С. Раковски", ул. "Ген. Гурко", Министерския съвет и завърши пред сградата на МВР на ул. "6-и септември". 

Вижте снимки от шествието.

 

 

Няколкостотин велосипедисти направиха протест в центъра на София. В последните седмици двама колоездачи загинаха на пътя - блъснати от автомобили, поради което протестиращите призоваха предложени от тях промени да влязат в новия Закон за движение по пътищата, а той да бъде приет по-бързо.

В 18:30 часа протестиращите потеглиха по бул. "Цар Освободител", след това по ул. "Георги С. Раковски", ул. "Ген. Гурко", Министерския съвет и завърши пред сградата на МВР на ул. "6-и септември". 

Вижте снимки от шествието.

 

Коментари

Откак циганката фандъкова ги напуска тия

по тротоарите, за да "блесне" пред чужденците преди две години за прословутото "прецедателство", така изнагляха, че ще требва много бой за да се вкарат у ред.

По-нагли от велосипедисти са само курветините-"бизнес дами" с таралясника и айфона, които могат да те убият на всяка пешеходна пътека и жълтопаветните олигофрени, които захвърлят фандъковите тротинетки на всеки ъгъл и тротоар.

Българската простотия е без дъно.
Iliya Popov's picture
Iliya Popov
iliya

Преди 30 год. бях в Холандия

Преди 30 год. бях в Холандия и най-впечатляващото за мен беше наличието на самостоятелни велоалеи с всички знаци и светофарчета! Но там когато са ги правили е имало място - улиците са достатъчно широки, за да се вместят велоалеите там където трябва да ги има.Другото бяха хората - спазват беупречно правилата и са много толерантни един към друг. По моето скромно мнение у нас почти никъде няма условия за тези неща, но пък имаше едни евро-пари за "усвояване". А относно велосипедистите и тротинетките - трябва задължително да полагат някакъв изпит по правилника за движение. Нали са участници в него?
Франк Лойд Райт's picture
Франк Лойд Райт
Франк Лойд Райт

Размисъл

В София има 100 души велосипедисти и 500 000 коли, кое трябва да е приоритет на общината?

Разкарването на 450,000 "коли".

Не знам що си мислите, че 20-годишните ви таралясници допринасят с друго за живота в София освен с шум, мръсен въздух, непроходими тротоари и градинки и безкрайни задръствания, в които вие висите с удоволствието на мазохиста.
Франк Лойд Райт's picture
Франк Лойд Райт
Франк Лойд Райт

Няма как

Не случайно има толкова и такива коли - те са функция на благосъстоянието на българина. Не случайно също тези коли се карат - това е функция на дебилизма, с който се управлява София. Не можеш да виниш хората, че са способни да си позволят само това. Всеки иска да кара нова кола или да има адекватен транспорт, но очевидно в нашия случай не може да си го позволи. Така че време е местната власт да се замисли...

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията