Article_top

"Първо правих магистрала до Бургас, после до Истанбул после до Солун, сега до Варна. От Белград, до Бургас няма светофар. От Белград до Истанбул няма светофар. И сега строим от Бургас (вероятно грешка на езика, има предвид Белград - б.р.) до Варна да няма светофар. А който е тая страна, завива на София вдясно и до Солун".

Това каза премиерът Бойко Борисов на сръбския президент Алескандър Вучич малко преди откриването на магистралата от Ниш до българската граница.

"Можем да кажем като германците, че от днес Берлинската стена между България и бивша Югославия падна. Днес свързваме Азия и Европа през България и Сърбия".

Това каза още Борисов. Той изтъкна, че от днес Сърбия има пристанищата Варна и Бургас, а цялата българска промишленост ще ползва този път за Западна Европа.

"От днес Сърбия има пристанищата Бургас и Варна, а оттук до Истанбул няма светофар", каза Борисов.

И допълни, че за България новият участък от магистралата също е важен, тъй като така ще може по-лесно да изнася своите стоки към Западна Европа.

Вучич заяви, че пътят от българската граница до Хърватия ще е около 4 часа, малко повече ще е до Унгария. И изтъкна, че магистралата е шанс за инвестиции за целия регион около Ниш и специално отбеляза приноса на българите в Сърбия за развитието на страната.

В края на речта се сръбският президент проговори на български:

"Благодаря ви, приятели, без вашата помощ това не можеше да стане".

И добави:

"Сега можем да преценим чии кебапчета са по-добри - българските или сръбските".

Борисов похвали българския на Вучич на сръбски с думите "върло лепо".

"Без съседите - къщата не може да се опази. С нашите български комшии - пътят ни е отворен. Министър-председателят Бойко Борисов каза, че от днес Сърбия има достъп до пристанищата Варна и Бургас. А той е добре дошъл - и в Пирот, и Ниш", каза още президентът на Сърбия пред българския премиер и водената от него делегация.

Участъкът, който президентът на Сърбия и българският министър-председател откриха днес, е с дължината 86,9 км. Стойността на проекта възлиза на 476 млн. евро, а средствата са осигурени от Европейската инвестиционна банка, Европейската банка за възстановяване и развитие, както и от Световната банка.
Изграденото трасе включва 87 моста, 5 тунела (Банцарево, Сопот, Сарлах, склон Пражна и Протон с обща дължина 2,6 км) и 5 детелини. При строежа на участъка са използвани 290 000 кубични метра бетон, 37 000 тона арматура и около 780 000 тона асфалт. Тази магистрала ще свърже двата района - Ниш и Пирот, населени с около 450 000 души, и ще осигури по-лесна връзка на Източна Сърбия с най-близкото летище "Константин Велики" в Ниш. С пускането в експлоатация на трасето от българската граница до Ниш или на т.нар. "източно разклонение" се завършва изграждането на целия участък на транспортния коридор номер 10 през територията на Сърбия.

 

 

 

 

 

 

"Първо правих магистрала до Бургас, после до Истанбул после до Солун, сега до Варна. От Белград, до Бургас няма светофар. От Белград до Истанбул няма светофар. И сега строим от Бургас (вероятно грешка на езика, има предвид Белград - б.р.) до Варна да няма светофар. А който е тая страна, завива на София вдясно и до Солун".

Това каза премиерът Бойко Борисов на сръбския президент Алескандър Вучич малко преди откриването на магистралата от Ниш до българската граница.

"Можем да кажем като германците, че от днес Берлинската стена между България и бивша Югославия падна. Днес свързваме Азия и Европа през България и Сърбия".

Това каза още Борисов. Той изтъкна, че от днес Сърбия има пристанищата Варна и Бургас, а цялата българска промишленост ще ползва този път за Западна Европа.

"От днес Сърбия има пристанищата Бургас и Варна, а оттук до Истанбул няма светофар", каза Борисов.

И допълни, че за България новият участък от магистралата също е важен, тъй като така ще може по-лесно да изнася своите стоки към Западна Европа.

Вучич заяви, че пътят от българската граница до Хърватия ще е около 4 часа, малко повече ще е до Унгария. И изтъкна, че магистралата е шанс за инвестиции за целия регион около Ниш и специално отбеляза приноса на българите в Сърбия за развитието на страната.

В края на речта се сръбският президент проговори на български:

"Благодаря ви, приятели, без вашата помощ това не можеше да стане".

И добави:

"Сега можем да преценим чии кебапчета са по-добри - българските или сръбските".

Борисов похвали българския на Вучич на сръбски с думите "върло лепо".

"Без съседите - къщата не може да се опази. С нашите български комшии - пътят ни е отворен. Министър-председателят Бойко Борисов каза, че от днес Сърбия има достъп до пристанищата Варна и Бургас. А той е добре дошъл - и в Пирот, и Ниш", каза още президентът на Сърбия пред българския премиер и водената от него делегация.

Участъкът, който президентът на Сърбия и българският министър-председател откриха днес, е с дължината 86,9 км. Стойността на проекта възлиза на 476 млн. евро, а средствата са осигурени от Европейската инвестиционна банка, Европейската банка за възстановяване и развитие, както и от Световната банка.
Изграденото трасе включва 87 моста, 5 тунела (Банцарево, Сопот, Сарлах, склон Пражна и Протон с обща дължина 2,6 км) и 5 детелини. При строежа на участъка са използвани 290 000 кубични метра бетон, 37 000 тона арматура и около 780 000 тона асфалт. Тази магистрала ще свърже двата района - Ниш и Пирот, населени с около 450 000 души, и ще осигури по-лесна връзка на Източна Сърбия с най-близкото летище "Константин Велики" в Ниш. С пускането в експлоатация на трасето от българската граница до Ниш или на т.нар. "източно разклонение" се завършва изграждането на целия участък на транспортния коридор номер 10 през територията на Сърбия.

 

 

 

 

 

Коментари

Залмоксис Тракиеца's picture
Залмоксис Тракиеца
Залмоксис Тракиеца

ПСИХИЧНО БОЛЕН ТИКВОЧ, ЧЕТИ И СИ ЗАПИСВАЙ !!

1. България е най-бързо умиращата държава в света, защото сме 1-ви по смъртност и с най- ужасяващи темпове на Евакуация (Емиграция) на населението !


- http://worldpopulationreview.com/countries/death-rate-by-country/


2. България е една от най-бедните държави в Европа и света !

-Справка: Пенсийте в Албания и Македония са по-вискои от колкото България. Разминаваме единствено Украйна, Косово и Босна.

3. България е една от най-корумпираните и мафиотски държави в света според Асоциация „Прозрачност без граници“ ! Transparency International: " Индексът за възприятие на корупцията на България през 2018 година е 42 пункта, като с това страната заема 77 място в световната класация. Анализът на резултатите от периода 2012 – 2018 г. дава основание за критична оценка – налице е застой в противодействието на корупцията, като на фона на положителното развитие при значима част от останалите държави-членки на ЕС индексът на страната откроява тенденция на сериозно изоставане."

4. България е на 111-то място в света по свобода на словото според "Репортери без граници" !

Ето какво заявяват РБГ в интервю от октомври месец 2019г. : " Ситуацията е абсолютно ужасяваща. Вероятно никога не е била толкова зле, колкото сега", особено преди номинацията на главния прокурор, коментира директорът на "Репортери без граници" за Източна Европа и Балканите Полин Аде-Мевел.

"Никога не е била толкова зле, откакто България стана демокрация", допълни генералният секретар на организацията Кристоф Делоар.

5. В България няма нито 1 работеща институция ! Усешането, че държавате се управлява вече повече от 10 год. от абсолютни олигофрени и бездарни идиоти, които са просто кучета на каишка от големите геополитически играчи като Русия, САЩ, Турция и Израел се увеличава със всеки изминал ден !

6. България НИКОГА няма да влезе в Шенген и Еврозоната с това корумпирано, колониялно и марионетно правителство !
tsnanev's picture
tsnanev
tsnanev

Сега разбрах защо са толкова

Сега разбрах защо са толкова калпави нашите магистрали.Ми то майстора като видиш всичко става ясно. КАЛПАВ МАТРЯЛ !!!!!
Martin Martinov's picture
Martin Martinov
САМОсеПИТАМ

?????

Бочко, Бочко... Пред кого са фалиш, бе Бочко..
През преминала през война Сърбия.. С бомбите на НАТО по мостове, влакове и виадукти...
И БЕЗ ЕВРА ЗА МАГИСТРАЛИТЕ...
Ми тя Сърбия та изпревари не само за коридор 0 10 с година..
Тя те изпревари със всите си магистрали..
Га забрави как кат се откри Дунав мост 2, тя с магистралата си взе потока за себе си.. Та ти чак еврата за Кулата-Видин са видя принуден за друго да ги заменкаш..
И пак да ти го кажа - БЕЗ ЕВРО по помощни и кохезионни фондове от ЕС..
И знай ли Бочко.. Ний пътуваме и по техните магистрали. И с гъзо си най-усещаме разликата с твойте...
Да не отваряме дума, че и Скопие е готово с коридор 8. Та чак и кПП-то си е построило.. И то пристанище в Бургас да си има..
Ама твойо коридор е все още коридор НУЛА..

Е тоя надмина и себе си!

Това да се хвалиш на сърбите с магистрали...
За годините след войната в бивша Югославия в СЪрбия са построени около 1200 км магистрали. Но нашичкият се хвали.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията