Article_top

Днес дарителската платформа DMS стартира инициативата „Отвори врата за доброто. Влез, стани дарител!“ Над 181 активни кампании на хора и организации търсят своите дарители чрез напълно обновения уебсайт на платформата.

DMS предлага четири механизма за бързо, удобно и надеждно набиране на средства: еднократни или абонаментни SMS-и на кратък номер 17 777, чрез онлайн дарения през системата на ePay и посредством виртуален POS терминал на ОББ.

„С кампанията искаме да развенчаем няколко мита за даряването в България. Първият от тях е, че няма смисъл човек да помага, когато не може да дари много. Това не е вярно. Няма малка и голяма помощ - всяка е ценна за каузите, които променят обществото ни, особено когато много хора се включват. Вторият мит е, че е трудно да се дарява.  С DMS платформата е лесно и бързо да се дари, както с изпращане на смс-и, така и чрез онлайн дарения. Това, което гарантират двете организации – Дарителският форум и Bcause, които стоят зад DMS, е, че всяка една от кампаниите се проверява и средствата се използват за това, за което са дарени. И не на последно място е митът, че има големи удръжки, когато се дарява през ДМС. Истината е, че между 90 и 95 % от средствата на дарителите стигат до кампаниите. С останалите средства поддържаме платформата. Ние не работим за печалба. Нашата кауза е да развиваме дарителството в България“, споделя Красимира Величкова, директор на Български дарителски форум.

За периода от 2008 до 2018 година чрез DMS са дарени над 9 531 964 лева за 872 различни кампании.

„DMS отвори вратата на дарителските кампании. Помня началното колебание на организации, които днес са пример за успех в набирането на дарения. Преди 13 години DMS отправи широка покана, създаде публични правила и прозрачност, предложи инструмент, с който всеки, наистина всеки – в нужда, или с мисия – може да поиска помощ от света и докоснат, светът да я даде", каза Елица Баракова, изпълнителен директор на фондация BCause.

Като част от кампанията „Отвори врата за доброто. Влез, стани дарител!“, която ще продължи до края на годината с множество различни активации, днес се дава старт на Предизвикателството на DMS. В него ще се включат десет публични личности, които ще застанат зад благотворителността чрез личния си пример. Тази седмица Красимира Хаджииванова от „Майко Мила“ и радио водещият Драгомир Симеонов ще подарят своя ценна вещ на един от последователите си в социалните мрежи, след което ще „предадат щафетата“ нататък. Условието към участниците във всички предизвикателства ще е да влязат на сайта dmsbg.com,  да изберат и подкрепят някоя от многобройните каузи, след което да споделят в страниците на една от популярните личности в предизвикателството. Жребий ще определи при кого отива подарената вещ.

Платформата DMS стартира през май 2007 г. и се осъществява в партньорство между Български дарителски форум и Фондация BCause. Инициативата дава възможност за дарения чрез еднократен SMS за абонати на трите мобилни операторa на територията на България – Теленор, VIVACOM и А1. От 2015 г. системата предлага и нови механизми за набиране на средства с абонамент за SMS и онлайн дарения. Кампаниите, които кандидатстват в системата, се одобряват от DMS Борд, който се състои от представители на двете организации, трите мобилни оператора, „Тера Комюникейшънс“ АД, ОББ, „Ипей“ АД, експерти и обществени личности.

Кампанията се реализира с финансовата подкрепа на Фондация „Америка за България“. Клуб Z е медиен партньор на инициативата.

 

Днес дарителската платформа DMS стартира инициативата „Отвори врата за доброто. Влез, стани дарител!“ Над 181 активни кампании на хора и организации търсят своите дарители чрез напълно обновения уебсайт на платформата.

DMS предлага четири механизма за бързо, удобно и надеждно набиране на средства: еднократни или абонаментни SMS-и на кратък номер 17 777, чрез онлайн дарения през системата на ePay и посредством виртуален POS терминал на ОББ.

„С кампанията искаме да развенчаем няколко мита за даряването в България. Първият от тях е, че няма смисъл човек да помага, когато не може да дари много. Това не е вярно. Няма малка и голяма помощ - всяка е ценна за каузите, които променят обществото ни, особено когато много хора се включват. Вторият мит е, че е трудно да се дарява.  С DMS платформата е лесно и бързо да се дари, както с изпращане на смс-и, така и чрез онлайн дарения. Това, което гарантират двете организации – Дарителският форум и Bcause, които стоят зад DMS, е, че всяка една от кампаниите се проверява и средствата се използват за това, за което са дарени. И не на последно място е митът, че има големи удръжки, когато се дарява през ДМС. Истината е, че между 90 и 95 % от средствата на дарителите стигат до кампаниите. С останалите средства поддържаме платформата. Ние не работим за печалба. Нашата кауза е да развиваме дарителството в България“, споделя Красимира Величкова, директор на Български дарителски форум.

За периода от 2008 до 2018 година чрез DMS са дарени над 9 531 964 лева за 872 различни кампании.

„DMS отвори вратата на дарителските кампании. Помня началното колебание на организации, които днес са пример за успех в набирането на дарения. Преди 13 години DMS отправи широка покана, създаде публични правила и прозрачност, предложи инструмент, с който всеки, наистина всеки – в нужда, или с мисия – може да поиска помощ от света и докоснат, светът да я даде", каза Елица Баракова, изпълнителен директор на фондация BCause.

Като част от кампанията „Отвори врата за доброто. Влез, стани дарител!“, която ще продължи до края на годината с множество различни активации, днес се дава старт на Предизвикателството на DMS. В него ще се включат десет публични личности, които ще застанат зад благотворителността чрез личния си пример. Тази седмица Красимира Хаджииванова от „Майко Мила“ и радио водещият Драгомир Симеонов ще подарят своя ценна вещ на един от последователите си в социалните мрежи, след което ще „предадат щафетата“ нататък. Условието към участниците във всички предизвикателства ще е да влязат на сайта dmsbg.com,  да изберат и подкрепят някоя от многобройните каузи, след което да споделят в страниците на една от популярните личности в предизвикателството. Жребий ще определи при кого отива подарената вещ.

Платформата DMS стартира през май 2007 г. и се осъществява в партньорство между Български дарителски форум и Фондация BCause. Инициативата дава възможност за дарения чрез еднократен SMS за абонати на трите мобилни операторa на територията на България – Теленор, VIVACOM и А1. От 2015 г. системата предлага и нови механизми за набиране на средства с абонамент за SMS и онлайн дарения. Кампаниите, които кандидатстват в системата, се одобряват от DMS Борд, който се състои от представители на двете организации, трите мобилни оператора, „Тера Комюникейшънс“ АД, ОББ, „Ипей“ АД, експерти и обществени личности.

Кампанията се реализира с финансовата подкрепа на Фондация „Америка за България“. Клуб Z е медиен партньор на инициативата.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Какво искате да ви донесе Дядо Коледа?