Article_top

С 43% са се увеличили през миналата година онлайн даренията за каузи в дарителската платформа DMS, администрирана от БДФ и фондация BCause. Запазва се тенденцията от 2018 г. все повече хора да даряват по 2 или 5 лв. всеки месец чрез телефонните си сметки. През 2019 г. броят на SMS абонаментите от 5 лв. е скочил с 28%, а този на абонаментите от 2 лв. – с 5%.

Общо 264 каузи на хора и организации са набирали средства чрез DMS през миналата година. С помощта на хиляди дарители те са получили общо 1 233 046 лв. Близо половината (49%) от тях са дошли чрез еднократни SMS-и, 34% - чрез месечни абонаменти, а останалите - чрез онлайн дарения. През 2019 г. събраните дарителски средства са с 13% повече спрямо предходната година.

С цели 91% са скочили онлайн даренията през последните два месеца на 2019 г. в сравнение със същия период от предходната година. През ноември и декември м.г. за каузите в дарителската платформа са постъпили 36 000 лв. повече, отколкото през същите месеци на 2018 г. Основна заслуга за това има обновеният интернет сайт на DMS. Той гарантира по-голяма сигурност и пълна прозрачност на дейността на платформата чрез подробни месечни и годишни отчети.  

DMS предлага четири механизма за бързо, удобно и надеждно набиране на средства: еднократни или абонаментни SMS-и на кратък номер 17 777, чрез онлайн дарения през интернет системата ePay.bg и виртуален POS терминал на Обединена българска банка. В информационната кампания за популяризирането на тези дарителски механизми, която завърши преди дни, хиляди столичани и гости на София видяха оранжевата врата с логото на DMS и мотото „Отвори врата за доброто. Влез, стани дарител!“ на различни места в града. Тя гостува в Бизнес парк София, Paradise Center, The Mall и ОББ Милениум център.

Част от кампанията беше Предизвикателството на DMS в социалните мрежи. В него известни личности от различни сфери подкрепиха благотворителността чрез личния си пример. Сред тях са радиоводещите Драгомир Симеонов и Митко Павлов, Красимира Хаджииванова от „Майко Мила“, Део и съпругата му Мариана, пианистката и композитор Мария Каракушева, Кирил Николов - Дизела, артистите Лорина Камбурова, Орлин Павлов и Весела Бабинова.

За последните 13 години чрез платформата DMS са събрани над 10,5 млн. лв. за 1186 различни кампании. В момента на интернет адрес dmsbg.com очакват подкрепа 59 каузи за лечение на хора и 122 инициативи на неправителствени организации.

Инициативата на DMS „Отвори вратата за доброто, Влез, стани дарител“ се осъществи с медийната подкрепата на: Клуб Z, Az-jenata.bg, BG-mamma.bg, BGonAir, Btvnovinite.bg, Dariknews.bg, Dir.bg, Dnes.bg, Dnevnik.bg, Elle.bg, FM+, Investor.bg, Maikomila.bg, Mediapool.bg, Moetodete.bg, Momichetata.bg, NGObg.info, Offnews.bg, Programata.bg, Rozali.com, Segabg.com, Vesti.bg, Webcafe.bg, Z Rock, БГ Радио, БНР, Радио 1, Радио Вероника, Радио Фреш.

Ключови думи
 

С 43% са се увеличили през миналата година онлайн даренията за каузи в дарителската платформа DMS, администрирана от БДФ и фондация BCause. Запазва се тенденцията от 2018 г. все повече хора да даряват по 2 или 5 лв. всеки месец чрез телефонните си сметки. През 2019 г. броят на SMS абонаментите от 5 лв. е скочил с 28%, а този на абонаментите от 2 лв. – с 5%.

Общо 264 каузи на хора и организации са набирали средства чрез DMS през миналата година. С помощта на хиляди дарители те са получили общо 1 233 046 лв. Близо половината (49%) от тях са дошли чрез еднократни SMS-и, 34% - чрез месечни абонаменти, а останалите - чрез онлайн дарения. През 2019 г. събраните дарителски средства са с 13% повече спрямо предходната година.

С цели 91% са скочили онлайн даренията през последните два месеца на 2019 г. в сравнение със същия период от предходната година. През ноември и декември м.г. за каузите в дарителската платформа са постъпили 36 000 лв. повече, отколкото през същите месеци на 2018 г. Основна заслуга за това има обновеният интернет сайт на DMS. Той гарантира по-голяма сигурност и пълна прозрачност на дейността на платформата чрез подробни месечни и годишни отчети.  

DMS предлага четири механизма за бързо, удобно и надеждно набиране на средства: еднократни или абонаментни SMS-и на кратък номер 17 777, чрез онлайн дарения през интернет системата ePay.bg и виртуален POS терминал на Обединена българска банка. В информационната кампания за популяризирането на тези дарителски механизми, която завърши преди дни, хиляди столичани и гости на София видяха оранжевата врата с логото на DMS и мотото „Отвори врата за доброто. Влез, стани дарител!“ на различни места в града. Тя гостува в Бизнес парк София, Paradise Center, The Mall и ОББ Милениум център.

Част от кампанията беше Предизвикателството на DMS в социалните мрежи. В него известни личности от различни сфери подкрепиха благотворителността чрез личния си пример. Сред тях са радиоводещите Драгомир Симеонов и Митко Павлов, Красимира Хаджииванова от „Майко Мила“, Део и съпругата му Мариана, пианистката и композитор Мария Каракушева, Кирил Николов - Дизела, артистите Лорина Камбурова, Орлин Павлов и Весела Бабинова.

За последните 13 години чрез платформата DMS са събрани над 10,5 млн. лв. за 1186 различни кампании. В момента на интернет адрес dmsbg.com очакват подкрепа 59 каузи за лечение на хора и 122 инициативи на неправителствени организации.

Инициативата на DMS „Отвори вратата за доброто, Влез, стани дарител“ се осъществи с медийната подкрепата на: Клуб Z, Az-jenata.bg, BG-mamma.bg, BGonAir, Btvnovinite.bg, Dariknews.bg, Dir.bg, Dnes.bg, Dnevnik.bg, Elle.bg, FM+, Investor.bg, Maikomila.bg, Mediapool.bg, Moetodete.bg, Momichetata.bg, NGObg.info, Offnews.bg, Programata.bg, Rozali.com, Segabg.com, Vesti.bg, Webcafe.bg, Z Rock, БГ Радио, БНР, Радио 1, Радио Вероника, Радио Фреш.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Адекватни ли са мерките на правителството и щаба за справяне с пандемията?