Article_top

Неочакван, но много скъп подарък получиха всички китайци по случай Новата година, която в Китай настъпи в събота. Филмовата компания „Huanxi Media“ реши да пусне безплатно в стрийминг платформата си филма „Изгубени в Русия“, съобщава „Холивуд рипортър“.

Премиерата на заглавието в киносалоните трябваше да бъде на 25 януари и се очакваше това да бъде блокбастърът на годината. За да стане ясно колко голям е подаръкът, „Холивуд Рипотър“ прави сравнение – това е все едно „Дисни+“ да пусне безплатно в стрийминг канал „Отмъстителите“, преди да го покаже по киносалоните.

Първите два филма от франчайза „Изгубени в…“ бяха излъчени през 2012-а и 2015 г. и събраха общо над 400 млн. долара, при това по време, когато боксофисът в Китай е бил доста по-малък.

Комедията „Изгубени в Русия“ разказва за пътешествието на властна майка и порасналия ѝ син в чуждата страна.

Всички кина в Китай са затворени заради епидемията от коронавирус, при това точно в месеца, когато заради новогодишните празници почти всички са в отпуск. Точно в този период в киносалоните е трудно да се намери свободно място. Очакваше се филмът да спечели близо 350 млн. долара от прожектирането си в кината.

Интересен факт е, че жестът на „Huanxi Media“ напомня сюжета на антиутопията на Николас Димитров „Дилър на реалности“ (изд. „Колибри“, 2019). В книгата един близкоизточен диктатор подарява на цялото население дигитално безплатно еротично изживяване със световен супермодел в опит да получи признателност от избирателите.

Всъщност зад инициативата на „Huanxi Media“ стои интернет централата „ByteDance“, която е собственик на хитовата сред младите хора в цял свят социална мрежа „TikTok“.

"Площад Славейков"

 

Неочакван, но много скъп подарък получиха всички китайци по случай Новата година, която в Китай настъпи в събота. Филмовата компания „Huanxi Media“ реши да пусне безплатно в стрийминг платформата си филма „Изгубени в Русия“, съобщава „Холивуд рипортър“.

Премиерата на заглавието в киносалоните трябваше да бъде на 25 януари и се очакваше това да бъде блокбастърът на годината. За да стане ясно колко голям е подаръкът, „Холивуд Рипотър“ прави сравнение – това е все едно „Дисни+“ да пусне безплатно в стрийминг канал „Отмъстителите“, преди да го покаже по киносалоните.

Първите два филма от франчайза „Изгубени в…“ бяха излъчени през 2012-а и 2015 г. и събраха общо над 400 млн. долара, при това по време, когато боксофисът в Китай е бил доста по-малък.

Комедията „Изгубени в Русия“ разказва за пътешествието на властна майка и порасналия ѝ син в чуждата страна.

Всички кина в Китай са затворени заради епидемията от коронавирус, при това точно в месеца, когато заради новогодишните празници почти всички са в отпуск. Точно в този период в киносалоните е трудно да се намери свободно място. Очакваше се филмът да спечели близо 350 млн. долара от прожектирането си в кината.

Интересен факт е, че жестът на „Huanxi Media“ напомня сюжета на антиутопията на Николас Димитров „Дилър на реалности“ (изд. „Колибри“, 2019). В книгата един близкоизточен диктатор подарява на цялото население дигитално безплатно еротично изживяване със световен супермодел в опит да получи признателност от избирателите.

Всъщност зад инициативата на „Huanxi Media“ стои интернет централата „ByteDance“, която е собственик на хитовата сред младите хора в цял свят социална мрежа „TikTok“.

"Площад Славейков"

Коментари

Дисни не прави подаръци.

Дисни източва зрителите колкото позволява закона и още.

Добре е, че китайската киностудия не е като тях.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Адекватни ли са мерките на правителството и щаба за справяне с пандемията?