Article_top

Българският оператор Telenor получи за втори път сертификата Best in Test от международния лидер в измерването на качеството на мобилните мрежи umlaut. 

Тестовете са направени между ноември миналата година и март 2020 г., с над 53 милиона проби в 96.3% от градските райони и 95.2% от извънградските зони в България. Те включват тестове с ходене в населените места и тестове на свързващи пътища из страната.

Изпълнителният директор на компанията Джейсън Кинг получи сертификата на онлайн събитие днес. Компанията е оценена и с най-висока оценка за най-добра скорост за сваляне от потребителите и най-добро широколентово покритие.

"Тази криза беше предизвикателство за всички и най-големият ни приоритет бяха здравето и безопасността на нашите клиенти и екипа ни. Отдаваме голямо значение и на социалното ни задължение да осигурим качеството и работата на мрежата, на която толкова много хора, компании и институции разчитат за ежедневните си нужди. Затова сертификатът Best in Test е още едно голямо постижение и най-добрата награда за усилията на екипа ни", заяви Кинг.

Мрежата на Telenor е издържала без проблеми вариращото натоварване по време на извънредното положение у нас, установяват анализите. 

Главният технически директор на телекома Владимир Радойчич представи любопитни данни.

Например в деня, в който бе потвърден първия случай на COVID-19 у нас - 8 март, е налице 32% ръст на гласовите обаждания и 9% ръст на ползването на данни (спрямо предишните 4 недели). На 13 март, когато у нас бе обявено извънредното положение, обажданията са с 36% повече от обичайното, а използването на мобилен интернет дори спада с 5,5%.

При обявяването на карантина в Банско ползването на данни пада с цели 49,5%. При обявяването на КПП-тата на 23 март обаче се качва с 14%. В метрото, очаквано, има налице над двоен спад и на обажданията, и на ползването на данни.

За момента 13-ти март е и денят с най-много обаждания в мрежата на Telenor за 2020 г. 23 март пък е върхът на натоварването на интернет мрежата им.

Радойчич маркира и позитивни данни - 17% повече са месечните потребители на приложението MyTelenor, плащането на сметки през него пък се е увеличило с цели 59%. Компанията се хвали и с нови 100 000 потребителя в приложението.

"Запазването на целостта на мрежата и качеството на услугите, както и осигуряването на сигурността на нашия технически екип по време на извънредното положение, бяха най-важните цели за Теленор и Теленор Комън Оперейшън", каза обобщи главният технически директор. "Освен това нашите инженери и техници продължиха да работят и само в първия месец от извънредното положение направиха подобрения на мрежата на над 100 локации из цялата страна."

 
Магазините на Теленор са с нов дизайн и визия.

Българският оператор Telenor получи за втори път сертификата Best in Test от международния лидер в измерването на качеството на мобилните мрежи umlaut. 

Тестовете са направени между ноември миналата година и март 2020 г., с над 53 милиона проби в 96.3% от градските райони и 95.2% от извънградските зони в България. Те включват тестове с ходене в населените места и тестове на свързващи пътища из страната.

Изпълнителният директор на компанията Джейсън Кинг получи сертификата на онлайн събитие днес. Компанията е оценена и с най-висока оценка за най-добра скорост за сваляне от потребителите и най-добро широколентово покритие.

"Тази криза беше предизвикателство за всички и най-големият ни приоритет бяха здравето и безопасността на нашите клиенти и екипа ни. Отдаваме голямо значение и на социалното ни задължение да осигурим качеството и работата на мрежата, на която толкова много хора, компании и институции разчитат за ежедневните си нужди. Затова сертификатът Best in Test е още едно голямо постижение и най-добрата награда за усилията на екипа ни", заяви Кинг.

Мрежата на Telenor е издържала без проблеми вариращото натоварване по време на извънредното положение у нас, установяват анализите. 

Главният технически директор на телекома Владимир Радойчич представи любопитни данни.

Например в деня, в който бе потвърден първия случай на COVID-19 у нас - 8 март, е налице 32% ръст на гласовите обаждания и 9% ръст на ползването на данни (спрямо предишните 4 недели). На 13 март, когато у нас бе обявено извънредното положение, обажданията са с 36% повече от обичайното, а използването на мобилен интернет дори спада с 5,5%.

При обявяването на карантина в Банско ползването на данни пада с цели 49,5%. При обявяването на КПП-тата на 23 март обаче се качва с 14%. В метрото, очаквано, има налице над двоен спад и на обажданията, и на ползването на данни.

За момента 13-ти март е и денят с най-много обаждания в мрежата на Telenor за 2020 г. 23 март пък е върхът на натоварването на интернет мрежата им.

Радойчич маркира и позитивни данни - 17% повече са месечните потребители на приложението MyTelenor, плащането на сметки през него пък се е увеличило с цели 59%. Компанията се хвали и с нови 100 000 потребителя в приложението.

"Запазването на целостта на мрежата и качеството на услугите, както и осигуряването на сигурността на нашия технически екип по време на извънредното положение, бяха най-важните цели за Теленор и Теленор Комън Оперейшън", каза обобщи главният технически директор. "Освен това нашите инженери и техници продължиха да работят и само в първия месец от извънредното положение направиха подобрения на мрежата на над 100 локации из цялата страна."

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Кои от икономическите мерки на правителството за справяне с кризата одобрявате?