Article_top

Райънеър (Ryanair) ще оспорва германския спасителен пакет от 9 милиарда евро за Луфтханза (Lufthansa). Това заяви днес главният изпълнителен директор на ирландската нискотарифна компания Майкъл О'Лиъри, цитиран от Ройтерс и БТА.

Според О'Лиъри помощта, осигурена от правителството, ще даде възможност на Луфтханза за продажби под себестойността и ще попречи на Райънеър, подразделението му Лаудамоушън (Laudamotion) и нискотарифния превозвач изиДжет (easyJet) да се конкурират.

"Райънеър ще обжалва този най-нов пример за незаконна държавна помощ за Луфтханза, която масово ще изкриви конкуренциятa", допълва в  изявлението си шефът на Райънеър.

Вчера Луфтханза и германското правителство постигнаха споразумение за спасителен план от 9 милиарда евро, според който държавата ще стане най-големият акционер в компанията с дял от 20 процента.

Мерките, които трябва да бъдат одобрени от Европейската комисия и от извънредно общо събрание на акционерите, включват кредит от 3 милиарда евро, гарантиран от Берлин, закупуване на акции за 300 милиона евро в рамките на увеличение на капитала, както и инжектиране на капитал от 4,7 милиарда евро без право на глас, уточни Луфтханза в комюнике.

 

Райънеър (Ryanair) ще оспорва германския спасителен пакет от 9 милиарда евро за Луфтханза (Lufthansa). Това заяви днес главният изпълнителен директор на ирландската нискотарифна компания Майкъл О'Лиъри, цитиран от Ройтерс и БТА.

Според О'Лиъри помощта, осигурена от правителството, ще даде възможност на Луфтханза за продажби под себестойността и ще попречи на Райънеър, подразделението му Лаудамоушън (Laudamotion) и нискотарифния превозвач изиДжет (easyJet) да се конкурират.

"Райънеър ще обжалва този най-нов пример за незаконна държавна помощ за Луфтханза, която масово ще изкриви конкуренциятa", допълва в  изявлението си шефът на Райънеър.

Вчера Луфтханза и германското правителство постигнаха споразумение за спасителен план от 9 милиарда евро, според който държавата ще стане най-големият акционер в компанията с дял от 20 процента.

Мерките, които трябва да бъдат одобрени от Европейската комисия и от извънредно общо събрание на акционерите, включват кредит от 3 милиарда евро, гарантиран от Берлин, закупуване на акции за 300 милиона евро в рамките на увеличение на капитала, както и инжектиране на капитал от 4,7 милиарда евро без право на глас, уточни Луфтханза в комюнике.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Адекватни ли са мерките на правителството и щаба за справяне с пандемията?