Сайтовете и приложения за запознанства получиха солиден удар от пандемията, масовите затваряния и ограничения на социалните контакти. Но сега се завръщат и са поели отговорна позиция към общественото здраве - в партньорство с Белия дом в САЩ.
А по-точно - дали човек е ваксиниран или неваксиниран (или пък предпочита да не казва) ще бъде един от филтрите при търсене на половинка в техните платформи.
В инициативата се включват гиганти като Tinder, Hinge и OkCupid, и още - Plenty of Fish, BLK, Chispa. Всички тези сайтове ще окуражават хората да разкриват ваксинационния си статут с различна безплатна функция в приложението - Tinder ще даде един "super like", Hinge - роза, все начини по-лесно да те забележат потребители, които си харесал.
Това не е просто хрумка на компаниите зад тези платформи - според техни проучвания над половината от най-младите потребители на техните сайтове искат да излизат само с ваксинирани. Същевременно, хората под 35 са най-малко склонни да се имунизират.
Tinder дори ще добави информация за най-близките до съответния потребител ваксинационни центрове.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни