Предизборната кампания започва и след месец ще гласуваме отново за народни представители. Почина ли си достатъчно българският избирател от избори, или трите вота и кампании миналата година още му държат мокро?
Може ли тази предизборна кампания да промени сериозно картинката, която представят социолозите в момента?
Това обсъждаме в новия епизод на Z-Каст с политолога Калоян Велчев.
Според него е трудно да има големи изненади, освен ако не се появи рязко нова тема в политиката ни, вкарана ударно от някоя политическа партия. Но ключова роля ще изиграе избирателната активност и особено тази на по-младия електорат.
"Младите хора са около 20% от целия вот, но сред младежите избирателната активност е много по-висока от средната. Прието е вече за престижно сред по-младите да отидеш да гласуваш", смята той.
Ще дадат ли новите спорни теми пред обществото ни гориво на старите партии?
Коя партия започна най-ефективно кампанията си?
Има ли въобще значение предизборната кампания, когато вече няма нови играчи?
Отговорът на тези и други въпроси - чуйте или гледайте в новия, 94-ти епизод на Z-Каст:
Слушайте Z-Каст и в платформите Spotify, Google Podcasts, TuneIn, Apple Podcasts.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни