Предизборната кампания започва и след месец ще гласуваме отново за народни представители. Почина ли си достатъчно българският избирател от избори, или трите вота и кампании миналата година още му държат мокро?

Може ли тази предизборна кампания да промени сериозно картинката, която представят социолозите в момента?

Това обсъждаме в новия епизод на Z-Каст с политолога Калоян Велчев.

Според него е трудно да има големи изненади, освен ако не се появи рязко нова тема в политиката ни, вкарана ударно от някоя политическа партия. Но ключова роля ще изиграе избирателната активност и особено тази на по-младия електорат.

"Младите хора са около 20% от целия вот, но сред младежите избирателната активност е много по-висока от средната. Прието е вече за престижно сред по-младите да отидеш да гласуваш", смята той.

Ще дадат ли новите спорни теми пред обществото ни гориво на старите партии?

Коя партия започна най-ефективно кампанията си?

Има ли въобще значение предизборната кампания, когато вече няма нови играчи?

Отговорът на тези и други въпроси - чуйте или гледайте в новия, 94-ти епизод на Z-Каст:

Слушайте Z-Каст и в платформите SpotifyGoogle PodcastsTuneInApple Podcasts.