"Костя Копейкин" е официално регистрирана в Патентното ведомство търговска марка. Това съобщи на профила си във Фейсбук адвокат Диана Попова от Софийската адвокатска колегия
Бърза проверка в регистъра на ведомството потвърждава това. При това "Костя Копейкин" е марка още от 20 юли т. г.
Заявителят/ползвател на марката е Деян Николов от "Възраждане", а пълномощник е друг виден представител на партията Петър Петров.
"По този начин г-н Николов би могъл да се позове на правото си да ползва марката "Костя Копейкин" при производство на попиващо потта бельо, тоалетна хартия, хартиени подложки за бира, чорапи, торби за отпадъци, куртки, организиране на развлекателни косплей събития, спиритуални консултации, услуги по разхождане на кучета, изкуствени цветя, лепенки за повдигане на бюста, както и много други търговски дейности.
Г-н Николов обаче не може да забрани на който и да е да изрича марката", пишат от "Правна лудост".
Всъщност при регистрация на марката Петров и Николов просто са включили всяка възможна дейност Международна класификация на стоките и услугите за регистрация на марки.
Каква е целта на регистрацията? По всяка вероятност да спре трети лица да създадат продукт или да предложат услуга, която ползва подигравателния прякор на Костадинов. Реално регистрацията на търговска марка по никакъв начин не спира човек да използва "Костя Копейкин" в ежедневния език или в медии по адрес на лидера на "Възраждане". Няма да спре и стотиците мемета в социалните мрежи.
За жалост няма включени изображения към търговската марка, тя е изцяло "словна". Прави впечатление, че е подадена молба за регистрация още на 20 юли тази година.
Деян Николов беше трети в 24 софийски избирателен район, но се отказа от парламента. Преди него имаше още двама, включително и водачът Петър Петров, но и двамата обявиха, че искат да станат депутати от други райони. Така в НС влиза четвъртият в листата в 24 МИР Ивайло Чорбов.
А от "Правна лудост" напомнят на притежатела на марката "Костя Копейкин":
"Или иначе казано, чрез регистрацията на тази търговска марка, г-н Николов може да прави всичко това, което Костя Копейкин не би искал. Съветваме г-н Николов да не губи време и да използва регистрираната от него търговска марка, защото при липсата на реално използване в срок пет години от датата на регистрацията тя може да бъде отменена."
Още по темата
- АЕЖ: Сбъркана комуникация на политици с журналисти създава смразяващ ефект
- Реакции след атаките към Цънцарова: Дано повече хора да имат очи за това, което се случва от години
- Един модел: Костадинов говори за операция "Чисти ръце в медиите", а ИТН атакува Цънцарова
- Критиките срещу Костадинов и наливането на вода в мелницата на "Възраждане"
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни