Компанията "Туитър" предлага безплатна реклама на марки, които вече рекламират на нейната платформа, в опит да привлече брандовете обратно към социалната медия, която отчита влошаване на рекламния си бизнес, след като бе придобита от Илон Мъск, съобщи Ройтерс, като се позова на в. "Уолстрийт джърнъл".
"Туитър" предлага безплатно рекламно пространство, с което да удвои вече предоставеното на рекламодатели, които харчат за целта до 250 хиляди долара, пише в публикацията, която цитира електронни съобщения, видени от изданието.
Засега от "Туитър" не са отговорили на молба на Ройтерс за коментар, изпратена след края на работното време в петък.
БТА
Още по темата
- "Гардиън" спира да публикува в "токсичната медийна платформа" Х
- Димитър Маринов - главен герой в новата коледна реклама на "Амазон"
- "Възраждане", "Има такъв народ" и БСП са изхарчили най-много пари за реклама
- Кандидатите на Пеевски си "самодарили" 785 000 лв. "Евроком" най-предпочитана за предизборна реклама
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни