Историческата марка Motorola, някога лидер в мобилните комуникации с емблематични модели като Razr, се завърна с впечатляващи резултати.
През третото тримесечие на 2024 г. Lenovo-Motorola отбеляза най-високия си пазарен дял за последното десетилетие, заемайки седмо място в световната класация и трето място на пазара в Северна Америка. Компанията стана и най-бързо растящият производител сред първите десет - с годишен ръст на продажбите от 26%.
След закупуването ѝ от китайския гигант Lenovo през 2014 г. компанията преживя труден период на адаптация. Тази сделка, която последва краткотрайното ѝ притежание от Google, в крайна сметка донесе нови стратегии и стабилност.
Пътят към възхода започна след няколко неуспешни опита за обновление под различни собственици. При Google, Motorola се открои с успешни модели като Moto G, но високият клас остана под очакванията. След придобиването от Lenovo фокусът се премести към по-стабилен и глобален растеж, подпомогнат от стратегии за качествен хардуер и почти неизменен Android интерфейс.
Днес марката възвръща своята популярност с иновативни устройства, включително нови версии на легендарния Razr с гъвкав дисплей, които привличат потребители и в премиум сегмента.
Този материал е написан с помощта на изкуствен интелект под контрола и редакцията на поне двама журналисти от Клуб Z. Материалът е част от проекта "От мястото на събитието предава AI".
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни