Столичният общински съвет се очаква да вземе решение за спиране на две от линиите на нощния градски транспорт - N3 и N4, а другите две - N1 и N2 да обслужват пътници, но само в петък и събота.
Предложението е на Ваня Григорова от "БСП за България" и на Карлос Контрера от ВМРО.
Против са съветниците от "Демократична България - Продължаваме промяната - Спаси София". Според председателя на групата им Борис Бонев целта е да бъдат обслужени лобистки интереси на таксиметрови компании.
"Нощен градски транспорт в София трябва да има и да се развива, за да обслужва още по-голям брой пътници и по голяма територия от София", категоричен е той. "Очевидно е, че тази услуга се ползва, че ще се ползва все повече, и че има нужда от нея. И може би това е причината, поради която искат да я спрат. Защото всъщност се забелязва отлив от клиенти на таксиметровия бранш", коментира още Бонев.
Да се пестят ресурси, които не са налични, настоява пък Ваня Григорова от "БСП за България".
"Нямаме шофьори, нямаме автобуси. Едната от линиите, които настояваме да бъде затворена в понеделник, извозва средно 13 пътници на обиколка. Ако по този начин някой може да накърни интересите на таксиметровите компании, то тогава те са изключително неустойчиви. Това е нелепица - измислица на "Спаси София", заяви тя.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни