Суперуспешният бранд Mini, който е под егидата на германския автопроизводител BMW, сменя логото си, съобщиха международните агенции. Двуизмерната графика на новия знак рязко контрастира с 3D-стилистиката на досегашната емблема на премиум марката.
"Минималистичният подход за създаването на новото лого съответства с нашите цели за разпознаваемост на марката и може да бъде лесно пресъздаван в различни формати", обясняват от компанията.
Успоредно с новото лого компанията показа и рекламен клип за новия си Clubman, който вече е "почти" стандартен хечбек, и в който присъства новото лого. Предишната концепция на колата беше доста ексцентрична - една врата от страната на шофьора и две врати, едната от които - в умален размер, от страната на пътника. Все пак, задната врата и при новия модел, остава разделена на две части.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни