Article_top

Клуб Z

Пътничката на БДЖ Роси Николова публикува поредния разказ за безобразията в държавната железопътна компания. От Асоциация "Приятели на жп транспорта" потвърдиха, че всичко написано от нея е вярно. Организацията вече е поискала писмени обяснения по темата от Изпълнителна агенция "Железопътна администрация". Това е ведомството, което би трябвало да санкционира жп компаниите, когато нарушават правата на клиентите си.

Ето и цялата история на Роси Николова, която е озаглавила "Скандално! Поредната гавра на БДЖ над пътниците!" 

Голи факти:

Дата – 27.01.2016г. Направление: Бургас-София. Обявен час на тръгване: 8.55ч.

Влакът потегля със закъснение от 45 минути. Пътуващите са информирани за това 2-5 мин. преди обявения час за тръгване. Обяснението е доста странно - няма локомотив и трябва да се чака да пристигне друг влак, за да му се вземе локомотива. Парното не работи и пътниците към момента на потегляне вече са станали на ледени шушулки. Кондукторът обещава, че ще се обадят на гара Дъбово, влакът за Горна Оряховица да изчака пътниците, слизащи за прекачване там.

На гара Дъбово влакът пристига с 1 час закъснение. Пътниците, слезли за прекачване, не подозират ни най-малко какво ги очаква. Влакът за Горна Оряховица вече е тръгнал, без да изчака пътниците.

Началник-гарата обявява, че всички слезли са информирани за ситуацията и доброволно са приели да чакат още 3 часа за следващата връзка. След първоначалния изблик от протести, служителят все пак прави опит да помогне, като върти някакви телефони, но е тотално отрязан от отсрещната страна. Оказва се обаче, че никой от слезлите не е информиран за ситуацията!

Вината за това е прехвърлена върху началник-смяната на уж бързия влак за София.

Така на гара Дъбово са захвърлени 10 души, включително две малки дечица. Няма осигурен автобусен или друг транспорт за извозване на пътниците, нямащи никаква вина за неуредиците в БДЖ. Казват ни, че следващият влак за Горна Оряховица ще пристигне в 15.48ч. 

Пътниците са поставени мимо волята си, в ситуация на безнадеждност да висят още цели 3 часа на пустата ледена гара в мразовития зимен ден. В чакалнята температурата не се различава изобщо от тази навън. Виновни няма! 

На всички упоменати телефони за сигнали и нередности в транспорта, БДЖ- Бургас, Централно управление на БДЖ, ЖП администрация-изпълнителна агенция, ЖП жалби в министерството и др., отговарят безхаберно, че са записали сигнала.

"Разбират ни и ни съчувстват, но нищо не могат да направят по въпроса".

Пътниците, естествено, са изнервени и измръзнали. Въртят телефони и претендират за правата си, каквито се оказва, че нямат и настояват началник-гарата в Дъбово да предприеме някакви мерки за извозването им. Последният заявява, че няма вина и се скрива на топло в канцеларията си. 

Коментар:

Толкова скандално, некоректно, безобразно е, че думите са неспособни да предадат гаврата над клиентите на БДЖ, които коректно са заплатили за услугата да бъдат превозени, съобразно упоменатото в разписанието времетраене от началната до крайната спирка на пътуването си. Но кой ли се впечатлява от подобна реалност, след като за родната ни БДЖ това е ежедневие. Тръгваш за някъде, планираш си деня, времето и ангажиментите съобразно тяхното разписание, но - уви! Никога не се знае кога и къде ще попаднеш и колко време ще висиш по студени гари или в незнайно защо спрели някъде влакове. Имаш усещането, че си попаднал в средните векове или в друга реалност и се питаш дали е възможно подобно нещо да се случи в 21 век.

Но място за въпроси май няма тук, защото там където изцепките и некоректността са правило, а не изключение, никой не се впечатлява от подобни „незначителни” нередности. 

Да няма локомотив - колкото и да е невероятно, се оказа факт! Също както нямаше и парно. Да няма информация за клиентите, пак невероятно, но също така - факт!

Факт е и че няма резервен вариант (какъвто винаги трябва да съществува). Невероятно е и че по разписание разстояние от 200 километра се взума за 4 часа, а в действителност за цели 8 часа. Невероятно е, но и това е факт. Оказва се, че на магаре или с велосипед има шанс да пристигнеш по-бързо, движейки се със средната скорост от 25 км/ч.

Невероятно, но факт е и че срещаш пълно безхаберие от всички инстанции в системата на БДЖ, отговарящи за подобен род проблеми. Звъниш на кой знае защо изписани по гарите телефонни номера, на които или никой не отговаря, или едва се чува полузаспалият глас на човек, стреснат сякаш от дълбок сън и никаква реакция насреща за разрешаване на проблема.

На въпросите ти „защо” отговарят по начин, който те кара да се чувстваш виновен, че предявяваш свръх големи претенции. И това е невероятен факт! Вместо да си стоиш кротко и овчедушно да си мръзнеш по гарите и влаковете, ти си тръгнал да протестираш и да нарушаваш спокойствието на служителите, отговарящи /или изобщо неотговарящи/на разлепените по пероните телефони за нередности в транспорта. Че кой си ти, незначително човече, че очакваш някой да те отрази и да ти обърне внимание, а да не говорим да приложи минимално усилие за разрешаване на проблема?

Та.... драги, г-н министър на транспорта, драги господа „работещи” в отговорни за състоянието на БДЖ висши и низши институции, драги служители на глухи и слепи телефонни линии, лапащи заплати от джобовете на обикновените данъкоплатци за това да се прозяват и единствено да регистрират обажданията, питаме ви, ние, засегнатите от не-качеството на услугите ви:

С какво право се гаврите с нас, с нашето време, с нашето здраве, с нашите пари, с нашите нерви?

Не се ли чувствате задължени, след като продавате услуги, да ги предоставяте в качествено състояние, съобразно с обявеното в разписанието времетраене? 

С каква съвест оставяте живи хора като неодушевен товар да висят по ледените гари, поради неизправности във вашата дейност?

Толкова ли е сложно да се размърдате от дълбокия си сън и да осигурите три или пет дежурни автобуса за цяла България /на всеки 100км./ за транспортиране на пътниците в непредвидени ситуации като въпросната? 

Защо поддържате администрация на тези абсолютно непотребни телефонни линии, на които освен регистриране на сигналите, не е възможно да получиш никаква помощ и адекватно реагиране?

И накрая, питаме ви:

Не се ли чувствате задължени, след подобен скандал, поне да поднесете извиненията си на потърпевшите и да им предложите подобаваща компенсация за откраднатото време, за неточностите, за измръзването по гарите и във влаковете без отопление, за обострените нерви?

Кой закон ви дава право да вземате пари за услуги, които на практика не сте в състояние да предоставите в обявените им параметри и условия?

Изписвам телефонните номера, на които лично звънях и настоявах за помощ и съдействие, а отвсякъде ме препращаха към друга инстанция /номер/ и реакция за своевременно разрешаване на проблема така и нямаше насреща:

1./ 056/845022 – ж.п.гара Бургас

2./ 02/9409400 – за Сигнали и нередности в транспорта /никой никога не отговаря/, препращат те да оставиш съобщение на телефонен секретар за 3 минути, като първо назовеш трите си имена, адреса си, ЕГН-то, някакъв десетцифрен код и не знам какво още... Интересно как ще побереш всичко това в рамките на трите минути и ще остане време да разкажеш и за проблема? Въпреки това оставих съобщение, но отговор все още не съм получила, въпреки че минаха вече 10 дни.

3./ 070010200

4./ 02/9324247 – БДЖ-Централно управление, откъдето ме препратиха на друг номер:

5./ 02/9409895 – БДЖ администрация, изпълнителна агенция. 

6./ 02/9324190- БДЖ жалби в министерството.

С дълбоко неуважение и възмущение!

Р. Николова

 
ИКОНОМИКА гара дъбово

Пътничката на БДЖ Роси Николова публикува поредния разказ за безобразията в държавната железопътна компания. От Асоциация "Приятели на жп транспорта" потвърдиха, че всичко написано от нея е вярно. Организацията вече е поискала писмени обяснения по темата от Изпълнителна агенция "Железопътна администрация". Това е ведомството, което би трябвало да санкционира жп компаниите, когато нарушават правата на клиентите си.

Ето и цялата история на Роси Николова, която е озаглавила "Скандално! Поредната гавра на БДЖ над пътниците!" 

Голи факти:

Дата – 27.01.2016г. Направление: Бургас-София. Обявен час на тръгване: 8.55ч.

Влакът потегля със закъснение от 45 минути. Пътуващите са информирани за това 2-5 мин. преди обявения час за тръгване. Обяснението е доста странно - няма локомотив и трябва да се чака да пристигне друг влак, за да му се вземе локомотива. Парното не работи и пътниците към момента на потегляне вече са станали на ледени шушулки. Кондукторът обещава, че ще се обадят на гара Дъбово, влакът за Горна Оряховица да изчака пътниците, слизащи за прекачване там.

На гара Дъбово влакът пристига с 1 час закъснение. Пътниците, слезли за прекачване, не подозират ни най-малко какво ги очаква. Влакът за Горна Оряховица вече е тръгнал, без да изчака пътниците.

Началник-гарата обявява, че всички слезли са информирани за ситуацията и доброволно са приели да чакат още 3 часа за следващата връзка. След първоначалния изблик от протести, служителят все пак прави опит да помогне, като върти някакви телефони, но е тотално отрязан от отсрещната страна. Оказва се обаче, че никой от слезлите не е информиран за ситуацията!

Вината за това е прехвърлена върху началник-смяната на уж бързия влак за София.

Така на гара Дъбово са захвърлени 10 души, включително две малки дечица. Няма осигурен автобусен или друг транспорт за извозване на пътниците, нямащи никаква вина за неуредиците в БДЖ. Казват ни, че следващият влак за Горна Оряховица ще пристигне в 15.48ч. 

Пътниците са поставени мимо волята си, в ситуация на безнадеждност да висят още цели 3 часа на пустата ледена гара в мразовития зимен ден. В чакалнята температурата не се различава изобщо от тази навън. Виновни няма! 

На всички упоменати телефони за сигнали и нередности в транспорта, БДЖ- Бургас, Централно управление на БДЖ, ЖП администрация-изпълнителна агенция, ЖП жалби в министерството и др., отговарят безхаберно, че са записали сигнала.

"Разбират ни и ни съчувстват, но нищо не могат да направят по въпроса".

Пътниците, естествено, са изнервени и измръзнали. Въртят телефони и претендират за правата си, каквито се оказва, че нямат и настояват началник-гарата в Дъбово да предприеме някакви мерки за извозването им. Последният заявява, че няма вина и се скрива на топло в канцеларията си. 

Коментар:

Толкова скандално, некоректно, безобразно е, че думите са неспособни да предадат гаврата над клиентите на БДЖ, които коректно са заплатили за услугата да бъдат превозени, съобразно упоменатото в разписанието времетраене от началната до крайната спирка на пътуването си. Но кой ли се впечатлява от подобна реалност, след като за родната ни БДЖ това е ежедневие. Тръгваш за някъде, планираш си деня, времето и ангажиментите съобразно тяхното разписание, но - уви! Никога не се знае кога и къде ще попаднеш и колко време ще висиш по студени гари или в незнайно защо спрели някъде влакове. Имаш усещането, че си попаднал в средните векове или в друга реалност и се питаш дали е възможно подобно нещо да се случи в 21 век.

Но място за въпроси май няма тук, защото там където изцепките и некоректността са правило, а не изключение, никой не се впечатлява от подобни „незначителни” нередности. 

Да няма локомотив - колкото и да е невероятно, се оказа факт! Също както нямаше и парно. Да няма информация за клиентите, пак невероятно, но също така - факт!

Факт е и че няма резервен вариант (какъвто винаги трябва да съществува). Невероятно е и че по разписание разстояние от 200 километра се взума за 4 часа, а в действителност за цели 8 часа. Невероятно е, но и това е факт. Оказва се, че на магаре или с велосипед има шанс да пристигнеш по-бързо, движейки се със средната скорост от 25 км/ч.

Невероятно, но факт е и че срещаш пълно безхаберие от всички инстанции в системата на БДЖ, отговарящи за подобен род проблеми. Звъниш на кой знае защо изписани по гарите телефонни номера, на които или никой не отговаря, или едва се чува полузаспалият глас на човек, стреснат сякаш от дълбок сън и никаква реакция насреща за разрешаване на проблема.

На въпросите ти „защо” отговарят по начин, който те кара да се чувстваш виновен, че предявяваш свръх големи претенции. И това е невероятен факт! Вместо да си стоиш кротко и овчедушно да си мръзнеш по гарите и влаковете, ти си тръгнал да протестираш и да нарушаваш спокойствието на служителите, отговарящи /или изобщо неотговарящи/на разлепените по пероните телефони за нередности в транспорта. Че кой си ти, незначително човече, че очакваш някой да те отрази и да ти обърне внимание, а да не говорим да приложи минимално усилие за разрешаване на проблема?

Та.... драги, г-н министър на транспорта, драги господа „работещи” в отговорни за състоянието на БДЖ висши и низши институции, драги служители на глухи и слепи телефонни линии, лапащи заплати от джобовете на обикновените данъкоплатци за това да се прозяват и единствено да регистрират обажданията, питаме ви, ние, засегнатите от не-качеството на услугите ви:

С какво право се гаврите с нас, с нашето време, с нашето здраве, с нашите пари, с нашите нерви?

Не се ли чувствате задължени, след като продавате услуги, да ги предоставяте в качествено състояние, съобразно с обявеното в разписанието времетраене? 

С каква съвест оставяте живи хора като неодушевен товар да висят по ледените гари, поради неизправности във вашата дейност?

Толкова ли е сложно да се размърдате от дълбокия си сън и да осигурите три или пет дежурни автобуса за цяла България /на всеки 100км./ за транспортиране на пътниците в непредвидени ситуации като въпросната? 

Защо поддържате администрация на тези абсолютно непотребни телефонни линии, на които освен регистриране на сигналите, не е възможно да получиш никаква помощ и адекватно реагиране?

И накрая, питаме ви:

Не се ли чувствате задължени, след подобен скандал, поне да поднесете извиненията си на потърпевшите и да им предложите подобаваща компенсация за откраднатото време, за неточностите, за измръзването по гарите и във влаковете без отопление, за обострените нерви?

Кой закон ви дава право да вземате пари за услуги, които на практика не сте в състояние да предоставите в обявените им параметри и условия?

Изписвам телефонните номера, на които лично звънях и настоявах за помощ и съдействие, а отвсякъде ме препращаха към друга инстанция /номер/ и реакция за своевременно разрешаване на проблема така и нямаше насреща:

1./ 056/845022 – ж.п.гара Бургас

2./ 02/9409400 – за Сигнали и нередности в транспорта /никой никога не отговаря/, препращат те да оставиш съобщение на телефонен секретар за 3 минути, като първо назовеш трите си имена, адреса си, ЕГН-то, някакъв десетцифрен код и не знам какво още... Интересно как ще побереш всичко това в рамките на трите минути и ще остане време да разкажеш и за проблема? Въпреки това оставих съобщение, но отговор все още не съм получила, въпреки че минаха вече 10 дни.

3./ 070010200

4./ 02/9324247 – БДЖ-Централно управление, откъдето ме препратиха на друг номер:

5./ 02/9409895 – БДЖ администрация, изпълнителна агенция. 

6./ 02/9324190- БДЖ жалби в министерството.

С дълбоко неуважение и възмущение!

Р. Николова

Коментари

Анонимен's picture
Анонимен

Вяра

Аз смятам, че умишлено не се решават т.н. "дребни проблеми", за да нямаме сили да възстанем за решаването на "големите проблеми в държавата"- работата на съдебна власт, държавни институции...
Анонимен's picture
Анонимен

DLP

Ами ако вашият собственик Огнян Донев не беше присвоил повече от 60 милиона лева ДДС то можеше и да има повече пари за БДЖ в бюджета.
Анонимен's picture
Анонимен

дебелян пеевский

В Бг-то зад всеки закон и всяка институция стои някакъв тесен интерес, свързан с лапане на държавни пари или за спестяване на разходи за чужда сметка. При което, понеже в природата празно място няма, парите или разходите трябва да дойдат отнякъде. Откъде идват? Идват оттам, че 'бизнес моделът', законодателството и изпълнителната власт са така организирани, че големият куш за тесния интерес се трансформира в малка загуба за голям брой хора, а процесът, с който тази малка загуба може да се възстанови, независимо дали е аминистративен или съдебен, е скъп и несигурен. По този начин с един куршум се убиват три заека. Един път, убива се мотивацията на губещите да си търсят правата, защото им е по-евтино да преглътнат по-малката загуба. Две, на институциите се дава удобен изход ('не е в нашите правомощия') да взимат заплати и да не вършат нищо. Последно и най-важно, три, тесният финансов интерес е доволен, щото печалбите му се увеличават без да върши нищо полезно и той 'инвестира' част от тях в тази политическа прослойка, която му гарантира, че тази система ще я има во веки веков. Това е капитализмусът на 18-ти век. Наздраве.
Анонимен's picture
Анонимен

какво искате ?

Нали събрахме 2 милиарда повече акцизи, с 20% повече от румънците усвояваме еврофондове, вие се занимавате с некви влакове....пропита с некадърност и корупция система
Анонимен's picture
Анонимен

Адво

Докато гражданите не почнат да си търсят колективно правата в съда, ще чакаме "отговорните институции" да ни защитят...
Анонимен's picture
Анонимен

Радев

Този текст няма да види бял свят в нито една "голяма" медия. Според последните справки държавата е нахранила "журналистите" с над 10 милиона лева, една трета от които, са по оперативна програма транспорт.
Анонимен's picture
Анонимен

Патриотар

Т О В А Е Б Ъ Л Г А Р И Я Я Я !!!
Анонимен's picture
Анонимен

Тоя жп началник ако ви беше викнал две таксита сега нямаше да сте толкова недоволни. Другия път пак си дайте парите на БДЖ!
Анонимен's picture
Анонимен

Снимайте ги тези неща на видео с телефоните си Колко време чакате на студа , как началника на гарата мънка , как се отнасят с вас държавни служители Едно видео е много по силно от 100 страници описание
Анонимен's picture
Анонимен

Кабакчиев

Работих повече от десетилетие в БДЖ като експерт, най-добрите ми години в професионалния ми живот. В БДЖ работят изключително много свестни и съвестни хора, но, както навсякъде, и там има и безхаберници и идиоти. Госпожата не е попаднала на правилното място. Ако чете тук, да ми се обади чрез Фейсбук (Krasimir Kabakciev), мога да помогна виновните да си получат наказанието. Помагал съм неведнъж по този начин, през мен са минавали много оплаквания и от българи, и от чужденци, винаги е имало резултат.
Анонимен's picture
Анонимен

Николов

Нов епизод или разказ от книгата" Бутафории в страната Бутафория."
Анонимен's picture
Анонимен

жител

Някой беше казал "Железницата е огледало на държавата" или каквото е БДЖ, такава ни е и държавата.
Анонимен's picture
Анонимен

"ПРАСЧО ПО ТИЛИФОНЯ:

Мамо, да купя ли нещо??? МАМА ПРАСКА: Да сине!! Хляб, мляко, ХИМКО, ГАГАРИН, ТЕХНОМАРКЕТ, сградата на БТВ. И виж пуснаха ли на промоция "две в едно" НКЖИ и БДЖ-то..
И отчета за цигарите от ЛАФФФКА донеси. Да видим високите цени на ЛИЛЕТКАТА и „борбата” с контрабандата на БЪЧИ ШМАТКАТА, накараха ли матряла да пуши повече от цигарите ни? Та магистралката до Варненското море да му пуснем.." А сега си прочетете сами как НКЖИ и БДЖ отказват юани за включване в пътя на коприната, а на първи този месец и 405 милиона евро за проект с НАЦИОНАЛНО ЗНАЧЕНИЕ. За да разберете вица..
Анонимен's picture
Анонимен

Мисарницата по GSM-а

"А сега си прочетете сами как НКЖИ и БДЖ отказват юани за включване в пътя на коприната, а на първи този месец и 405 милиона евро за проект с НАЦИОНАЛНО ЗНАЧЕНИЕ"
Нещо си се пообъркал Прасчо. БДЖ не е отказал нищо, защото никой и не ги е питал. Нямат и право на глас по тези въпроси! Последно, от къде точно минава "Пътя на коприната" през България?! И ... защо считаш, че пустата жп линия до Видин е от Национално значение?!
Анонимен's picture
Анонимен

Когато при такива случаи потърпевшите започнат да водят дела срещу БДЖ за безхаберие и безотговорност, тогава и ще се размърдат "отговорните" фактори.
Анонимен's picture
Анонимен

ЗА МИСАРНИЦАТА

по GSM-а: 17 ДЕКЕМВРИ 2014-та в БЕЛГРАД е подписан окончантелния вариант - тунела под Босфора в Турция, ГЪРЦИЯ, МАКЕДОНИЯ, СЪРБИЯ, УНГАРИЯ.. Баце не е бил там за подпис... Подписа нещо си в Китай - да махаме с кърпичка, когато влака профучава покрай границата ни... 1,02,2016 - Национална компания „Железопътна инфраструктура“ е отказала участието на България в „Механизма за свързване на Европа (МСЕ, Connecting Europe Facility – CEF)” на Европейския съюз с БЕЗВЪЗМЕЗДНО финансиране на проекта за модернизацията на железопътната линия Видин – София – Кулата с първия участък Видин – Медковец на стойност 405 млн. евро. Железопътният инфраструктурен проект Видин – София – Кулата е обявен за проект с национално значение с Решение 509 на Министерски съвет от 2011 година, включен е като приоритетен проект и в Приложение 1 на Регламент 1316/2013 г на ЕС за Създаване на Механизъм за свързване на Европа (МСЕ) и задължителен за изпълнение.
Анонимен's picture
Анонимен

И ПАК ЗА МИСАРНИЦАТА-

ти си гледкай по ГИОГРАФИКА, че ПЛОВДИВ е бил спирка на КЕРВАНИТЕ С КАМИЛИ по пътя на коприната..
Анонимен's picture
Анонимен

ivankristov

всичко това се прави целенасочено от ръководство на бдж в полза на автомобилното лоби
Анонимен's picture
Анонимен

ГЕРБО

Бате Бойко не е Педерас! Ако му се бяхте обадили, щеше да ви прати личния си хеликоптер, освен ако не беше зает с рязане на лентички.
Анонимен's picture
Анонимен

Мисарницата по GSM-а

Прасчо, скъпо ми филенце, Път на коприната е онова нещо, което ни заобикаля от доста векове и само заблудените кервани са минавали по тези земи. Транзит, приблизително НУЛА! Легенди ... като за световно. Интересно защо от Китай към Берлин пътува блок-влак (по пътя на коприната), ама минава през Русия?! За тунела под Босфора се говори, че и той като предния тунел ще е част от МЕТРОТО на Истанбул. ДА, да, знам за онези 5 млн. тона, които вече 30 години чакаме да дойдат от там, ама все ги няма!! Никой не се е отказал от МСЕ, Connecting Europe Facility – CEF. Въпроса е дали е разумно (разбираш ли я тази дума?) да се излеят 405 млн. евро за нещо, което е запушено от Румъния?! Ако не знаеш, от Калафат до Крайова линията е единична, не е електрифицирана и е за скорост под 50 км./час. Румънците обещават са следващия програмен период да се възложи предпроектно проучване!! Защо не скокнеш да им изцитираш и на тях номера на решението на МС и да видиш колко ще се притеснят... Между другото знаеш ли колко товарни влака са минали по Дунав мост 2 до ден днешен?! ЕДИН!!!
Анонимен's picture
Анонимен

ТАМ В МЕСАРНИЦАТА

не четете ли??? Иди и прочети: http://avtorski.pogled.info/article/61218/I-Noviyat-pat-na-koprinata-shte-ni-zaobikoli... За СЕВЕРОЗАПАДНАЛА БЪЛГАРИЯ НИЩО ЛИ НЕ ТРЯБВА ПОВЕЧЕ ДА ПРАВИМ??? Щото им построихме вече ПАНДЕЛКАТА НАД ДУНАВ!!! А за оптушването на Румъния - знаеш ли, че БЪЛГАРСКИ ФИРМИ работят по проектите и вече са си изпратили документацията за РУМЪНИЯ!! ЗА ДВОЙНАТА ЛИНИЯ КАЛАФАТ - КРАЙОВА.. ЗА ДА Я СТРОЯТ РУМЪНЦИТЕ ПО МСЕ, Connecting Europe Facility – CEF..
Анонимен's picture
Анонимен

От Месарницата

Pre fisibility study знаеш ли на какво му се вика? Запланувано е за настоящия програмен период точно за Калафат-Крайова. Пише си го в програмата на Ориент-Средиземноморския, туй то! Наши проектанти може би да се точат, ама ще е за нещо съвсем друго, което да води към Букурещ или Брашов. Този сайт, на име "авторски.поглед.инфо", съм го пропуснал но не се чувствам виновен. Я по добре провери да не би румънците да удвояват пътя там (шосето)?! А по МСЕ, Connecting Europe Facility кандидатстваме с участъци от София-Септември, там поне се движат влакове. За северозападналия регион нещата стоят, според мен, така - нито МСЕ, Connecting Europe Facility нито ОПТТИ имат за цел подобряване на социалното ниво на даден регион. Това е проблем на МРРБ, кметовете и социалните служби! На тях им се карай!! Тези проекти са ТРАНСПОРТНИ а не социални!

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Кои от икономическите мерки на правителството за справяне с кризата одобрявате?