Изглежда невероятно, но може да стане реалност - "Шкода" (Škoda) може да е най-новият европейски автомобилен бранд, който ще навлезе на пазара в САЩ, пише сайтът за финансова информация The Motley Fool.
Причините марката с над 110-годишна история да преплува океана, са прагматични. "Фолксваген" понесе сериозен удар на имиджа покрай "Дизелгейт" и чрез въвеждането на чешкия бранд компанията ще продължи да продава своите автомобили, при това на по-ниска цена. Освен това ще позиционира и марката си "на чисто", без да е обременена със скандали.
"Шкода" се радва на огромна популялност на пазара в Европа и Китай, като оперативната печалба на бранда е 9,3% - колкото на луксозния "Ауди".
Въпреки, че от "Фолксваген" не казват нищо официално са своята стратегия, в Патентното бюро на САЩ вече са регистрирали марките Yeti, Octavia и Superb.
В края на 5-те години на миналия век "Шкода" прави опит за износ на колите си в САЩ, но скоро се отказва поради слаби продажби.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни