![Красавицата и Звяра: клишето, което винаги работи](/media/029/krasavicata-2.l.webp)
Вторият трейлър на „Красавицата и Звяра“ върна „Дисни“ на водещото място в класацията за най-гледани промо-видеа за първите 24 часа след пускането им онлайн. Двеминутният клип, чиито сцени препращат пряко към едноименния анимационен филм от 1991 г., е видян 127,6 милиона пъти за денонощие след публикуването си на 13 ноември, пише „Гардиън“. Макар и сладникаво клише, Красавицата и Звяра са магнит, работещ безотказно.
По този начин „Красавицата и Звяра“ побеждава „Петдесет нюанса сиво“, достигнал 114 милиона гледания по-рано тази година, и „Междузвездни войни: Силата се пробужда“ – 112 млн. през 2015-а. Новият трейлър дублира успеха на своя предшественик – през месец май първото видео на филма с Ема Уотсън детронира от първото място аналогичния клип на Епизод VII. Двата имаха съответно 91,8 и 88 милиона посещения.
„Красавицата и Звяра“ тръгва по кината на 17 март догодина.
Проектът е поредният игрален римейк на класически филм на „Дисни“. Досега зрителите са гледали (в повечето случаи с доста приличен успех в боксофиса) „Алиса в Страната на чудесата“, „Господарка на злото“, „Пепеляшка“ и „Книга за джунглата“. Предстоят екранизации на „Аладин“, „Дъмбо“, „Мулан“, „Цар Лъв“ и „Снежанка“.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни