Холивудската актриса Никол Кидман е новото рекламно лице на турския туризъм. Целта на кампанията е да раздвижи сектора, който преживя тежка година след серия кървави атентати и опит за преврат, съобщават турските медии.
В Русия кампанията тръгва днес, като Кидман ще се появи на страниците на вестник "Правда". Германските читатели вече могат да видят образа на носителката на "Оскар" в реклами във вестниците "Велт" и "Велт компакт".
Като част от популяризирането на туризма актрисата дава и интервюта за турски телевизии. Пред "Хабертюрк" на въпрос къде би желала да отиде на почивка в Турция, Никол Кидман казва: "Очаквате да кажа Истанбул, но грешите. Ние имаме обща история, така че най-много бих искала да видя Галиполи." Така Кидман, която е австралийка, напомни за ролята на Австралия в битката при Галиполи през Първата световна война, която е важна дата в историята на държавата-континент.
През януари стана известно, че друг носител на "Оскар" - Морган Фрийман, е привлечен в рекламата на националния авиопревозвач на Турция "Търкиш еърлайнс".
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни