"Господари на ефира" разкриха удивителна прилика между рекламата на България за европредседателството, създадена през 2017 година с цел да представи страната ни пред Европа, и италианска реклама за туризъм. Приликите тръгват от основната идея - разказ за момче и момиче, които се срещат във влак, влюбват се и обикалят из най-красивите места в България/Италия.
Българският клип се нарича "Няма как да не се влюбиш в нея от пръв поглед".
Поръчката за рекламния клип на първото българско председателство на Съвета на ЕС беше спечелена срещу 243 000 лв. без ДДС от "Ди индъстри" ООД на Димитър Гочев и новия собственик на сайта Топновини Милан Зарев.
Съгласно поръчката "Ди индъстри“ трябва да "създаде анимирано лого и разработка на визуална идентичност; четири триминутни видеа на различни теми, а към всяко едно от тях и по пет 30-секундни клипа; 18 аудиоклипа на български и английски език с продължителност по 30 секунди; 15 видео- и анимирани интернет банери". В поръчката е предвидено изпълнителят да създаде и оригинална музика за нуждите на българското председателство. Режисьор на видеоклиповете ще бъде Димитър Гочев. Ръководител на екипа е Божидар Велинов, а автор и сценарист Мирон Крумов.
Вижте сами и открийте разликите и приликите.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни