Article_top

"Започнаха единичните изпитания на метровлаковете по третата линия. Първите 8 км от третата метролиния – от „Красно село“ през центъра до бул. „Владимир Вазов“ – ще пуснем до края на годината. 18 от 20-те нови влака за третия лъч вече са доставени в София. Те са производство на „Сименс“ и с тях се постига до 25% икономия на енергия."

 

Това пише в своя фейсбук профил Йорданка Фандъкова след проведените днес изпитания.

"Цялата трета линия е с ново поколение системи за управление, автоматизация и безопасност. Като част от мерките за безопасност изграждаме и стъклени предпазни стени на пероните. Те се отварят автоматично при спиране на влаковете на местата, на които се отварят вратите на влаковете", допълва кметицата.

На 65% е готов и участъкът през „Овча купел“ – още 4 км до Околовръстния път при Горна Баня.

Този участък би трябвало да бъде пуснат през първата половина на 2020 г.

"С новите 12 км метро ще спестяваме още 11 хил. тона вредни емисии на година. Той ще се ползва от 130 хил. души дневно и ще намали до 25% трафика в зоните, през които преминава", пресмята Фандъкова.

"Заедно с метрото променяме и наземната инфраструктура в районите, през които минава. В момента се провежда процедура за цялостна реконструкция на ул. „Житница“, за съжаление има забавяне заради жалби по отчуждаването на частни имоти.

Целта ни е до края на годината заедно с метрото да завършим кръстовището на бул. „Гоце Делчев“ и бул. „Цар Борис III“ и цялостната реконструкция на ул. „Житница“.

"В район „Овча купел“ заедно с „Метрополитен“ цялостно реконструираме ул. „Централна“", допълва кметицата на столицата.

 

Ключови думи
 

"Започнаха единичните изпитания на метровлаковете по третата линия. Първите 8 км от третата метролиния – от „Красно село“ през центъра до бул. „Владимир Вазов“ – ще пуснем до края на годината. 18 от 20-те нови влака за третия лъч вече са доставени в София. Те са производство на „Сименс“ и с тях се постига до 25% икономия на енергия."

 

Това пише в своя фейсбук профил Йорданка Фандъкова след проведените днес изпитания.

"Цялата трета линия е с ново поколение системи за управление, автоматизация и безопасност. Като част от мерките за безопасност изграждаме и стъклени предпазни стени на пероните. Те се отварят автоматично при спиране на влаковете на местата, на които се отварят вратите на влаковете", допълва кметицата.

На 65% е готов и участъкът през „Овча купел“ – още 4 км до Околовръстния път при Горна Баня.

Този участък би трябвало да бъде пуснат през първата половина на 2020 г.

"С новите 12 км метро ще спестяваме още 11 хил. тона вредни емисии на година. Той ще се ползва от 130 хил. души дневно и ще намали до 25% трафика в зоните, през които преминава", пресмята Фандъкова.

"Заедно с метрото променяме и наземната инфраструктура в районите, през които минава. В момента се провежда процедура за цялостна реконструкция на ул. „Житница“, за съжаление има забавяне заради жалби по отчуждаването на частни имоти.

Целта ни е до края на годината заедно с метрото да завършим кръстовището на бул. „Гоце Делчев“ и бул. „Цар Борис III“ и цялостната реконструкция на ул. „Житница“.

"В район „Овча купел“ заедно с „Метрополитен“ цялостно реконструираме ул. „Централна“", допълва кметицата на столицата.

 

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията