Article_top

След имиджовата щета, която претърпя от скандалите около апартаментите и къщите, ГЕРБ успява да се стабилизира в рамките на кампанията. Възстановяването е минимално, но все пак достатъчно, за да получи управляващата партия лека преднина пред БСП, като разликата през този месец между двете основни партии е в рамките на 1,1%.

Това сочат данните на "Тренд" от национално представително изследване, проведено между 11 и 17 май т. г.*

Изследване на "Маркет линкс", огласено пак днес, измерва преднината на ГЕРБ пред БСП на 2 на сто.

Данни от предишни социологически проучвания от месец април отреждаха водаческо място за соцпартията, пак с разлика в рамките на статистическата грешка, но анализаторите посочваха, че БСП не успява да се възползва и да привлече нови избиратели въпреки големия скандал, които разтресе управляващите с имотите на властта.

ДПС твърдо е трета с 12,8%.

ВМРО запазва четвъртата позиция, точно на ръба на бариерата, за да изпрати депутат в Европейския парламент (5,8%). „Воля“ успява да покачи своя резултат в рамките на кампанията до 4,8% от гласуващите.

Обединението „Демократична България“ не успява да реализира ръст в последните месеци и остава с 4,2% подкрепа сред гласуващите и с малки шансове да изпрати евродепутат, сочат данните на "Тренд".

„Коалиция за България“ взима 2,4%, „Атака“ - 2%, "Патриоти за Валери Симеонов" - 1,3% и "Възраждане" -  1,2%.

В настоящето проучване на интервюираните лица е бил предоставен списък с всички кандидати с имената и подредбата им според регистрацията в ЦИК, като сред тях те е трябвало да посочат своето предпочитание. Процентното разпределение е сред гласуващите, уточняват от "Тренд".

6% от всички избиратели в България все още не са решили за кого ще гласуват.

Малко над една трета (35%) пък са решили още преди кампанията, а 9% са взели решение по време на кампанията.

Вероятно в дните до изборния ден процентът на решилите по време на кампанията може леко да се увеличи, уточняват от "Тренд".

30% пък ще се възползват от правото си на преференция, докато 39% няма да го направят. 

Данните са от национално-представително проучване, финансирано от вестник "24 часа" и проведено от "Тренд" сред 1007 лица над 18 години, в периода 11-17 май 2019 г., чрез пряко полустандартизирано интервю "лице в лице". "Тренд" отчита размер на статистическата грешка +-3.1% при 50%-ви дялове.

 
Снимка БГНЕС

След имиджовата щета, която претърпя от скандалите около апартаментите и къщите, ГЕРБ успява да се стабилизира в рамките на кампанията. Възстановяването е минимално, но все пак достатъчно, за да получи управляващата партия лека преднина пред БСП, като разликата през този месец между двете основни партии е в рамките на 1,1%.

Това сочат данните на "Тренд" от национално представително изследване, проведено между 11 и 17 май т. г.*

Изследване на "Маркет линкс", огласено пак днес, измерва преднината на ГЕРБ пред БСП на 2 на сто.

Данни от предишни социологически проучвания от месец април отреждаха водаческо място за соцпартията, пак с разлика в рамките на статистическата грешка, но анализаторите посочваха, че БСП не успява да се възползва и да привлече нови избиратели въпреки големия скандал, които разтресе управляващите с имотите на властта.

ДПС твърдо е трета с 12,8%.

ВМРО запазва четвъртата позиция, точно на ръба на бариерата, за да изпрати депутат в Европейския парламент (5,8%). „Воля“ успява да покачи своя резултат в рамките на кампанията до 4,8% от гласуващите.

Обединението „Демократична България“ не успява да реализира ръст в последните месеци и остава с 4,2% подкрепа сред гласуващите и с малки шансове да изпрати евродепутат, сочат данните на "Тренд".

„Коалиция за България“ взима 2,4%, „Атака“ - 2%, "Патриоти за Валери Симеонов" - 1,3% и "Възраждане" -  1,2%.

В настоящето проучване на интервюираните лица е бил предоставен списък с всички кандидати с имената и подредбата им според регистрацията в ЦИК, като сред тях те е трябвало да посочат своето предпочитание. Процентното разпределение е сред гласуващите, уточняват от "Тренд".

6% от всички избиратели в България все още не са решили за кого ще гласуват.

Малко над една трета (35%) пък са решили още преди кампанията, а 9% са взели решение по време на кампанията.

Вероятно в дните до изборния ден процентът на решилите по време на кампанията може леко да се увеличи, уточняват от "Тренд".

30% пък ще се възползват от правото си на преференция, докато 39% няма да го направят. 

Данните са от национално-представително проучване, финансирано от вестник "24 часа" и проведено от "Тренд" сред 1007 лица над 18 години, в периода 11-17 май 2019 г., чрез пряко полустандартизирано интервю "лице в лице". "Тренд" отчита размер на статистическата грешка +-3.1% при 50%-ви дялове.

Коментари

Blagovesta Vasileva's picture
Blagovesta Vasileva
тутифрути

лице в лице

значи ли че са взимали интервюта по домовете, улицата и работното място? Ако е така, много ме съмняват резултатите.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Кой ще понесе отговорността за НАПлийкс?