„Котките“, един от филмите на 2019 г. с шумна медийна кампания, се превърна в голям провал за „Юнивърсъл пикчърс“ – с бюджет от 95 млн. долара, печалбата му от дебютния му уикенд по екраните донесе едва 6,62 млн., съобщава „Лос Анджелис Таймс“.
Според различни източници, загубата за студиото варира от 70 до 100 млн. долара, което го превръща в едно от най-големите боксофис разочарования на 2019 г., обобщава „Гардиън“.
Новината идва, след като „Юнивърсъл“ тихомълком свалиха от интернет страницата си продукцията на Том Хупър от списъка с предложения за „Оскар“.
Междувременно от филма започнаха да се разграничават и самите актьори – Джеймс Кордън, който влиза в една от ролите, сподели, че не е гледал „Котките“, но „чул, че е ужасен“. Преди световната премиера на филма Тейлър Суифт и Дженифър Хъдсън на няколко пъти повториха, че не са гледали филма и просто са се „записали за приключението“.
Подобни успехи в миналото показват, че не жанрът е виновен, а това, че филмът не успява да се хареса на потенциалната си публика, макар че екипът зад продукцията прекара последните часове преди премиерата коригирайки външния вид на персонажите, за да угоди на недоволните. Това усилие не повлия особено на оценките за филма, но пък неуспехът подейства като вдъхновение за някои критици – Питър Брадшоу от „Гардиън“ например построи ревюто си като поема, инспирирана автора на „Котките“ Т. С. Елиът.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни