Article_top

Автомобил на Нисан (Nissan) измина автономно трасе с дължина 370 километра във Великобритания. Това е най-дългото и най-сложно подобно пътуване в страната, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.
В момента автомобилостроителите се съревновават да развиват безпилотни технологии, които коренно променят пътуванията.
Великобритания ухажва разработчици на автономни превозни средства, надявайки се да получи дял от промишленост, която се очаква да бъде на стойност около 900 милиарда лири (1,2 трилиона долара) в целия свят през 2035 година.
Компактният седан Нисан лийф (Nissan Leaf) е пропътувал 370 километра от техническия център на японския автомобилостроител в Кренфилд, Южна Англия, до завода в Съндърланд на североизток, заедно с традиционните участници в движението.

Нисан лийф (Nissan Leaf). Снимка Уикипедия


Маршрутът включва пътища без или с минимални маркировки, кръстовища, кръгови и магистрали, използвайки усъвършенствана технология за позициониране, подпомогната от Джи Пи Ес (GPS), радар и от Лидар (технология за дистанционно получаване на информация за отдалечени обекти - бел. ред.) Тя позволява на превозните средства да се движат по пътища и да преодоляват препятствия. 

 

Автомобил на Нисан (Nissan) измина автономно трасе с дължина 370 километра във Великобритания. Това е най-дългото и най-сложно подобно пътуване в страната, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.
В момента автомобилостроителите се съревновават да развиват безпилотни технологии, които коренно променят пътуванията.
Великобритания ухажва разработчици на автономни превозни средства, надявайки се да получи дял от промишленост, която се очаква да бъде на стойност около 900 милиарда лири (1,2 трилиона долара) в целия свят през 2035 година.
Компактният седан Нисан лийф (Nissan Leaf) е пропътувал 370 километра от техническия център на японския автомобилостроител в Кренфилд, Южна Англия, до завода в Съндърланд на североизток, заедно с традиционните участници в движението.

Нисан лийф (Nissan Leaf). Снимка Уикипедия


Маршрутът включва пътища без или с минимални маркировки, кръстовища, кръгови и магистрали, използвайки усъвършенствана технология за позициониране, подпомогната от Джи Пи Ес (GPS), радар и от Лидар (технология за дистанционно получаване на информация за отдалечени обекти - бел. ред.) Тя позволява на превозните средства да се движат по пътища и да преодоляват препятствия. 

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Какво мислите за извънредното положение, въведено заради коронавируса?