
"Рекламата на „Кауфланд“ „Искам аз колата“ е най-отвратителната реклама, принизила човека до обсебено нищожество. Вторачени, вманиачени и коленичили мъже се влачат към единствената цел и мечта в живота си – колата."
Това мнение сподели във фейсбук поетът Николай Милчев, съобщи "Площад Славейков".
"Преди търкахме, сега пълзим."
"Не знам кой е одобрил тази реклама, но е ясно, че собствениците на „Кауфланд“ искат да видят своите клиенти – в случая мъже – на каишка – като кучета, които подтичват след фантазния кокал.
Дотам ли я докарахме, рекламите да ни залеят и изтрият от нормалното?
„Искам аз колата“ е естествено продължение и кулминация на търкането от Националната лотария. Преди търкахме, сега пълзим.
„Искам аз колата“ е морална и психологическа катастрофа и никаква Бърза помощ не е в състояние да помогне", добавя той.
"Кауфланд": Това е хумор
От веригата супермаркети „Кауфланд България“ поискаха право на отговор на коментара на Николай Милчев, съобщава "Площад Славейков". В него авторът, който е известен български поет, заявява, че рекламата е „морална и психологическа катастрофа“ и е „отвратителна“, защото е „принизила човека до обсебено нищожество“.
От "Кауфланд" уточняват, че в рекламата е използван хумористичен похват. Като кампанията не е имала за цел да подиграе или злепостави някого.
Отговорът на „Кауфланд България“:
„Във връзка с материал, публикуван в сайта ploshtadslaveikov.com на 1.03. със заглавие: „Преди търкахме, сега пълзим“, бихме искали да уточним следното:
Рекламата на „Kaufland България“ „Искам аз колата“ използва хумористичен похват, който подчертава идеята, че когато искаме нещо силно, ставаме по детски настоятелни. В нито един момент компанията не е имала за цел да подиграе или злепостави когото и да било.
Използването на хумор е често срещан рекламен похват както у нас, така и в световен мащаб.
Винаги създаваме нашите рекламни кампании и комуникация на първо място с мисъл и уважение към нашите клиенти и с доброто разбиране за техните предпочитания.
С уважение,
Екипът на "Kaufland България“
Ето и рекламата:
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни