Article_top

„Софийска вода“, част от "Веолия", иска да напомни на своите клиенти, че разполага с възможността за издаване на електронни фактури.

Електронната фактура е безплатна услуга, която предлага виртуален вариант на оригиналната печатна месечна фактура. Документът съдържа електронен подпис и е напълно легитимен пред държавните финансови институции.

Услугата е достъпна чрез личния профил на клиента след регистрация в сайта на „Софийска вода”.

„Софийска вода” ще информира клиентите си чрез имейл за  всяка нова фактура в срок до един работен ден след издаването на документа.

Електронната фактура е  част от комплексната дейност на компанията за развиването на „зелена” икономика. С един „клик” нашите клиенти не само пестят време и хартия, но и стават наши партньори в каузата ни за една по-чиста и по-зелена околна среда. Електронната фактура е по-сигурният, по-бързият и по-екологичният начин за плащане на сметки.

Във връзка с усложнената грипна обстановка в страната и въведеното извънредно положение „Софийска вода“, част от "Веолия", иска да призове клиентите си да се възползват максимално от всички дистанционни и онлайн услуги, които дружеството предлага.

Повече за „Софийска вода“:

  • Предоставя услугите водоснабдяване, отвеждане и пречистване на отпадъчните води на територията на Столичната община с население 1,4 милиона души;
  • Първото публично-частно партньорство и най-големият инвеститор във водния сектор на страната:

► 209,16  млн. лв. за подобряване на ВиК системата и опазването на околната среда предвижда инвестиционната програма за периода 2017–2021 г.

► 46 млн. лв. инвестиции за 2018 г.

  •  На 9 ноември 2010 г. „Софийска вода“ АД става част от „Веолия“, която придобива мажоритарния дял от 77,11% в дружеството.
 

„Софийска вода“, част от "Веолия", иска да напомни на своите клиенти, че разполага с възможността за издаване на електронни фактури.

Електронната фактура е безплатна услуга, която предлага виртуален вариант на оригиналната печатна месечна фактура. Документът съдържа електронен подпис и е напълно легитимен пред държавните финансови институции.

Услугата е достъпна чрез личния профил на клиента след регистрация в сайта на „Софийска вода”.

„Софийска вода” ще информира клиентите си чрез имейл за  всяка нова фактура в срок до един работен ден след издаването на документа.

Електронната фактура е  част от комплексната дейност на компанията за развиването на „зелена” икономика. С един „клик” нашите клиенти не само пестят време и хартия, но и стават наши партньори в каузата ни за една по-чиста и по-зелена околна среда. Електронната фактура е по-сигурният, по-бързият и по-екологичният начин за плащане на сметки.

Във връзка с усложнената грипна обстановка в страната и въведеното извънредно положение „Софийска вода“, част от "Веолия", иска да призове клиентите си да се възползват максимално от всички дистанционни и онлайн услуги, които дружеството предлага.

Повече за „Софийска вода“:

  • Предоставя услугите водоснабдяване, отвеждане и пречистване на отпадъчните води на територията на Столичната община с население 1,4 милиона души;
  • Първото публично-частно партньорство и най-големият инвеститор във водния сектор на страната:

► 209,16  млн. лв. за подобряване на ВиК системата и опазването на околната среда предвижда инвестиционната програма за периода 2017–2021 г.

► 46 млн. лв. инвестиции за 2018 г.

  •  На 9 ноември 2010 г. „Софийска вода“ АД става част от „Веолия“, която придобива мажоритарния дял от 77,11% в дружеството.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Какво мислите за извънредното положение, въведено заради коронавируса?