Article_top

Данните на около 9 милиона клиенти на нискотарифната авиокомпания EasyJet са откраднати от хакери, съобщиха от компанията.

Те включват както базови лични данни, така и номерата на 2208 кредитни карти.

Авиокомпанията вече е подала информация за инцидента към Комисията по информация на Великобритания и Националния център за киберсигурност.

Изпълнителният директор на EasuJet Йохан Лундгрен се извини на клиентите и посочи пандемията от COVID-19 като стимул за засилен интерес към лични данни, които се ползват за онлайн измами.

"В резултат на това се свързахме с всички наши клиенти, чиято информация е била засегната, и ги посъветвахме да бъдат особено бдителни, ако получат непоискани електронни комуникации", обяснява Лундгрен.

 
Снимка БГНЕС

Данните на около 9 милиона клиенти на нискотарифната авиокомпания EasyJet са откраднати от хакери, съобщиха от компанията.

Те включват както базови лични данни, така и номерата на 2208 кредитни карти.

Авиокомпанията вече е подала информация за инцидента към Комисията по информация на Великобритания и Националния център за киберсигурност.

Изпълнителният директор на EasuJet Йохан Лундгрен се извини на клиентите и посочи пандемията от COVID-19 като стимул за засилен интерес към лични данни, които се ползват за онлайн измами.

"В резултат на това се свързахме с всички наши клиенти, чиято информация е била засегната, и ги посъветвахме да бъдат особено бдителни, ако получат непоискани електронни комуникации", обяснява Лундгрен.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Кои от икономическите мерки на правителството за справяне с кризата одобрявате?