Данните на около 9 милиона клиенти на нискотарифната авиокомпания EasyJet са откраднати от хакери, съобщиха от компанията.
Те включват както базови лични данни, така и номерата на 2208 кредитни карти.
Авиокомпанията вече е подала информация за инцидента към Комисията по информация на Великобритания и Националния център за киберсигурност.
Изпълнителният директор на EasuJet Йохан Лундгрен се извини на клиентите и посочи пандемията от COVID-19 като стимул за засилен интерес към лични данни, които се ползват за онлайн измами.
"В резултат на това се свързахме с всички наши клиенти, чиято информация е била засегната, и ги посъветвахме да бъдат особено бдителни, ако получат непоискани електронни комуникации", обяснява Лундгрен.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни