Article_top

"Боинг" (Boeing) съобщи, че е подновил производството на самолета 737 МАКС, предаде Франс прес, цитирана от БТА.

Повторното въвеждане на този самолет в експлоатация обаче ще се забави, тъй като "Боинг" трябва да получи зелена светлина от авиационните власти за извършените изменения, включително в системата за стабилизиране при полет.

Необходим е тестов полет, който според осведомени източници не се очаква да бъде извършен преди юни.

Компанията от Сиатъл спря производството на 737 МАКС, след като беше установено, че дефект в системата за стабилизиране при полет Ем Си Ей Ес (Maneuvering Characteristics Augmentation System - MCAS) се смята за причина за двете последователни авиокатастрофи със самолети на индонезийската авиокомпания "Лайън еър" (Lion Air) и на "Етиопските авиолинии" (Ethiopian Airlines).

Полетите с този модел са забранени след двете катастрофи, при които загинаха 346 души.

 

"Боинг" (Boeing) съобщи, че е подновил производството на самолета 737 МАКС, предаде Франс прес, цитирана от БТА.

Повторното въвеждане на този самолет в експлоатация обаче ще се забави, тъй като "Боинг" трябва да получи зелена светлина от авиационните власти за извършените изменения, включително в системата за стабилизиране при полет.

Необходим е тестов полет, който според осведомени източници не се очаква да бъде извършен преди юни.

Компанията от Сиатъл спря производството на 737 МАКС, след като беше установено, че дефект в системата за стабилизиране при полет Ем Си Ей Ес (Maneuvering Characteristics Augmentation System - MCAS) се смята за причина за двете последователни авиокатастрофи със самолети на индонезийската авиокомпания "Лайън еър" (Lion Air) и на "Етиопските авиолинии" (Ethiopian Airlines).

Полетите с този модел са забранени след двете катастрофи, при които загинаха 346 души.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Адекватни ли са мерките на правителството и щаба за справяне с пандемията?