Article_top

Служители на Центъра за градска мобилностзапочват от втората половина на октомври да налагат глоби за паркиране със стикер върху автомобилите.

Затова съобщи по БНТ  в събота сутрин изпълнителният директор на Центъра за градска мобилност в столицата Димитър Дилчев.

"В момента е готова система и обучаваме хора за налагане на система за неприсъствени фишове за неправилно паркиране. Искам да предупредя столичани, че в близкия месец ще започнат да намират на автомобилите си стикери за неправилно паркиране. Това е една система, която ще заработи във втората половина на октомври. Да не се изненадаме, когато върху автомобила си видим стикер - това ще означава, че вече сме глобени. Надяваме се да дисциплинираме проблемните части от София относно паркирането", обясни Дилчев.

Стикерите ще бъдат лепени от служители на Центъра за градска моблиност, като Дилчев обясни, че в момента част от тях вс още се обучават. Фишът не може да се обжалва, но процедурата била направена много добре, със снимки и т. н. 

Той уточни, че става дума за цяла София за неправилно паркиране - зелени зони, пътно платно и т. н. Нередовният шофьор ще получи фиша и по пощата.

"С по-малко хора да санкционираме повече хора", обясни замисъла на новата система Дилчев.

Според него спирането на зелената и синята зона по време не извънредното положение заради коронавируса не било добро решение, създал се хаос. 

Там, където имало платена зона, имало ред. В кварталите "Иван Вазов" и "Яворов" ще се въвежда зелена зона, защото "събраха се хора и поискаха".

Предвиждва се около 2000 места от зелената зона да станат синя зона, каза още директорът на Центъра за градска мобилност.

По повод новата транспортна схема за София Дилчев обясни, че за него е важно да се повиши качеството на обслужването на северните райони - Подгомер и Войняговци, и затова се възстановява положение от преди 15-ина години, когато автобусните линии са били две.

Има промяна в организацията на движение на тролеите. Тролей №5 не се разрежда, напротив - пуска се допълнително още една кола през почивните дни. Създава се нова линия №3, която ще дублира тролей №5 от Пета градска болница до болница "Света Ана".

Нововъведение има и при линиите за Витоша - за първи път тази зима ще има три курса през делничните дни до Морените и Златните мостове.

"За пръв път през тази зима софиянци ще могат да се радват на планината и през делничен ден. През цялото лято курсовете до Витоша бяха увеличени. Надявам се това да е услуга, която да се ползва все повече и повече", каза Дилчев.

Промени има и в маршрута на автобус №90 - с малко отклонение той ще достига до метростанция "Хаджи Димитър". Според изпълнителния директор на Центъра за градска мобилност в столицата интересът към третия метродиаметър ще продължи да нараства.

"В момента между 25 000 и 30 000 души го използват и очакваме това число да се увеличи с довършването му", добави той.

Дилчев отбеляза, че заради пандемията пътниците в градския транспорт са намалели.

"Мерките по дезинфекция и безопасност, които започнаха в началото на пандемията, продължават и в момента - дезинфекция на превозните средства, на спирките, на метростанции. Така че, ако се носят и маски, градският транспорт ще е едно безопасно място", увери той.

 

Служители на Центъра за градска мобилностзапочват от втората половина на октомври да налагат глоби за паркиране със стикер върху автомобилите.

Затова съобщи по БНТ  в събота сутрин изпълнителният директор на Центъра за градска мобилност в столицата Димитър Дилчев.

"В момента е готова система и обучаваме хора за налагане на система за неприсъствени фишове за неправилно паркиране. Искам да предупредя столичани, че в близкия месец ще започнат да намират на автомобилите си стикери за неправилно паркиране. Това е една система, която ще заработи във втората половина на октомври. Да не се изненадаме, когато върху автомобила си видим стикер - това ще означава, че вече сме глобени. Надяваме се да дисциплинираме проблемните части от София относно паркирането", обясни Дилчев.

Стикерите ще бъдат лепени от служители на Центъра за градска моблиност, като Дилчев обясни, че в момента част от тях вс още се обучават. Фишът не може да се обжалва, но процедурата била направена много добре, със снимки и т. н. 

Той уточни, че става дума за цяла София за неправилно паркиране - зелени зони, пътно платно и т. н. Нередовният шофьор ще получи фиша и по пощата.

"С по-малко хора да санкционираме повече хора", обясни замисъла на новата система Дилчев.

Според него спирането на зелената и синята зона по време не извънредното положение заради коронавируса не било добро решение, създал се хаос. 

Там, където имало платена зона, имало ред. В кварталите "Иван Вазов" и "Яворов" ще се въвежда зелена зона, защото "събраха се хора и поискаха".

Предвиждва се около 2000 места от зелената зона да станат синя зона, каза още директорът на Центъра за градска мобилност.

По повод новата транспортна схема за София Дилчев обясни, че за него е важно да се повиши качеството на обслужването на северните райони - Подгомер и Войняговци, и затова се възстановява положение от преди 15-ина години, когато автобусните линии са били две.

Има промяна в организацията на движение на тролеите. Тролей №5 не се разрежда, напротив - пуска се допълнително още една кола през почивните дни. Създава се нова линия №3, която ще дублира тролей №5 от Пета градска болница до болница "Света Ана".

Нововъведение има и при линиите за Витоша - за първи път тази зима ще има три курса през делничните дни до Морените и Златните мостове.

"За пръв път през тази зима софиянци ще могат да се радват на планината и през делничен ден. През цялото лято курсовете до Витоша бяха увеличени. Надявам се това да е услуга, която да се ползва все повече и повече", каза Дилчев.

Промени има и в маршрута на автобус №90 - с малко отклонение той ще достига до метростанция "Хаджи Димитър". Според изпълнителния директор на Центъра за градска мобилност в столицата интересът към третия метродиаметър ще продължи да нараства.

"В момента между 25 000 и 30 000 души го използват и очакваме това число да се увеличи с довършването му", добави той.

Дилчев отбеляза, че заради пандемията пътниците в градския транспорт са намалели.

"Мерките по дезинфекция и безопасност, които започнаха в началото на пандемията, продължават и в момента - дезинфекция на превозните средства, на спирките, на метростанции. Така че, ако се носят и маски, градският транспорт ще е едно безопасно място", увери той.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още от категорията

Анкета

Заразихте ли се с COVID-19?