Тя е млада, красива, интелигентна и много талантлива. Бележи стремителен успех в модата едва на 24 години.

На червения килим на филмовите награди в Кан, в Холивуд, в шоурум в Париж, по кориците на най-известните модни списания - навсякъде българският моден бранд на Десислава Тошева - „Caviar Haute Couture“, вече е разпознаваем, харесван от звездите и светските знаменитости.

Стремглавият успех на българката е резултат на много добро планиране и на много учене. Уверена, че е талантлива в дизайните си, тя се фокусира върху разработката и представянето на бранда си. Тогава е само на 18 години и се хвърля смело в най-дълбокото - „от кутюр“ или висша мода.

„Зададох си въпросите, кой ще носи моите рокли, коя е жената, облечена в тях и как си я представям“ - каза тя пред Клуб Z.

Десислава завършва Първа частна английска гимназия в София и елитния университет „Сент Андрюс“ във Великобритания, където са учили принц Уилям и Кейт Мидълтън.

Бакалавърската ѝ степен е по „Международен бизнес мениджмънт“, магистратурата - по маркетинг, а дисертацията - по „Икономика за развитието на нациите“. Разработва модната си къща успоредно със сериозното учене в университета.

Първата си колекция публикува в инстаграм. Там забелязват впечатляващите ѝ рокли от агенцията, представяща модели в шоурума за червения килим на филмовите награди в Кан и се свързват с нея. Така през май миналата година Десислава заминава за Кан с куфар, пълен с тоалети.

От шоурума избират две рокли за червения килим, като първата е забелязана от редакторите на „Elle“ - Италия и е публикувана в списанието с коментара, че е една от най-добрите звездни визии в Кан. Втората рокля в Кан е публикувана и в модната библия „Vogue“. Забелязват я и елитните „Elle“, „L'officiel“, „Harpers BAZAAR“ и „Vanity Fair“. Следват срещи с много важни хора от модния бизнес.

От Париж предлагат на Десислава да изпрати цялата си колекция в много престижен шоурум за висша мода в Париж, където да се продава както на заможни клиенти, така и на стилисти на звезди. Роклите се реализират успешно там от ноември миналата година. Следва покана колекцията ѝ да се предлага и в шоурум в Холивуд.

В Кан, в Martinez - хотелът, в който отсядат почти всички звезди на филмовия фестивал, нейните тоалети харесва Ева Лонгория. По-късно Десислава вижда своя рокля на червения килим на Global Gift Gala - бляскаво благотворително мъжко събитие, организирано от Ева Лонгория в Париж.

Рокля на Десислава е купена за Бала на дебютантките в Париж. Момичета от аристократично и благородно потекло правят своя дебют в обществото, облечени в тоалети на „Шанел“, „Диор“ и други елитни модни брандове. За пръв път на това престижно събитие се появява рокля на български дизайнер - тази на Десислава.

В началото на януари сп. „Faust“ в Париж публикува 2 нейни рокли. Преди няколко дни авторитетното френско модно издание „Madame Figaro“ представя ексклузивно цялата ѝ колекция за пролет - лято 2023 от 25 модела - "A Night At The Opera" („Нощ в операта“), заснета в Софийската опера. Колекцията „Caviar“ е в компанията на тоалети на корифеи като „Giambattista Valli“ и „Christian Dior“, а надписът е „Най-доброто от модата“... Колекцията е публикувана и в „Harper's Bazaar“ - Испания и „Elle“ - Италия.

Десислава Тошева разгръща в огромни мащаби и кампания в защита на бегълците от Украйна. Тя създава фейсбук групата „Accommodation, Help & Shelter for Ukraine“ („Настаняване, помощ и подслон за Украйна“). Включват се над 125 хиляди души от над 150 държави. От USA Today и CNN ѝ вземат интервю, а от компанията Meta/Facebook специални разработчици, прикрепени към нейната група, всеки ден я питат с какво могат да подобрят функциите на социалната мрежа, за да подпомогнат доброволческата ѝ работа.

Младата дама, която съвсем наскоро е навършила 25 години, твърди, че успехът на модния ѝ бранд не я е главозамаял, а я е вдъхновил за нови проекти. През пролетта ѝ предстои нова абитуриентска колекция и второ участие на нейните рокли на червения килим в Кан през май, за което е поканена.