Компанията зад социалната мрежа Twitter разкри, че е загубила почти половината от приходите си от реклами, след като беше закупена от Илон Мъск за 44 милиарда долара ($33.6 милиарда) миналия октомври.
Реално платформата е на загуба, признава самият Мъск, и се нуждае от положителен паричен поток, преди да може да си позволи друго.
Милиардерът трябва да погаси дългове в размер на 13 милиарда долара до края на юли и това може да окаже ефект и върху акциите на другите му компании - като Tesla, чиито резултатите за трисемечието се очакват по-късно тази седмица.
Юни не е бил успешен, юли ще "по-обещаващ", оптимист е Мъск. През последната година той взе разнообразни мерки за подобряване на финансовата ситуация - съкрати половината от общо 7500 служители, въведе платена версия и се опита да я популяризира, но многобройните скандали около хаотичното му управление доведоха до отдръпване на немалко рекламодатели.
Междувременно пък Марк Зукърбърг обяви ново приложение, свързващо се с Instagram - Threads, което бързо достигна около 150 млн. потребители. Twitter в момента има под 200 милиона. Помага и вгградената връзка с вече изградената платформа за снимки и видео Instagram.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни