Ремонтът в района на варненския кв. Аксаково е бил заявен в началото на април, а е започнал от 13 май. Това съобщават от областната администрация на Варна - цитирани днес от бТВ.

На същото място кола на НСО, возеща Кирил Петков между Добрич и Варна, помете друг водач, който излязъл от пътя без предимство (ситуацията се вижда много ясно на днешните кадри на бТВ от дрон - бел. ред.).

Инцидентът с колата на НСО стана на 16 май в 17:30 часа на изхода на Аксаково към Добрич. 

След като обаче асфалтови кръпки бяха снимани от бивш журналист, ситуацията бе "прегърната" от съответните "медии", които написаха, че се замазват следи от престъплението.

Все още от военна прокуратура не са отговорили дали преасфалтирането има отношение или е объркало дадени процесуално следствени действия около разследването на катастрофата.

Темата обаче бе подета от служебния премиер Димитър Главчев, който разпореди спешна проверка - кой и защо асфалтира. А още в самото съобщение на МС - че се почва проверка, се казваше...

"...както и какво наказание ще бъде наложено на отговорните за вземането на това решение."

Със забележителни за българската администрация темпове, ръководството на Областното пътно управление във Варна бе отстранено заради ремонта, бе ангажирана дисциплинарна отговорност и министър Виолета Коритарова вече даде случая на прокуратурата.

Иначе се оказа, че рехабилитацията на пътя се извършва от консорциум между две фирми - „ХИДРОСТРОЙ“ АД и „ТРАНСТРОЙ-ВАРНА“ АД".

На мястото на катастрофата си личи, че е положен нов асфалт. По информация на хората, работещи в близост, преасфалтирането е станало в неделя, поясни днес бТВ.